Bizim Sonsuz Askimiz 5. Bölüm

116 5 1
                                    

Dans ettikten sonra Leon beni eve birakti evin kapisinda vedalasmak icin beni öptü.Bu benim yasadigim en güzel günüy dü!Leon´a telefon numara mi verdim.Oda bana kendi telefon numarasini verdi.Daha sonra bende Leon´un yanagina bir öpücük kondurup iceri girdim.Teyzem girer girmez neden bu kadar mutlu oldugu mu sordu.

Violetta:Sey bugün Leon adin da bir cocukla beraber yemege ciktik sonra da dans ettik.Kapinin önündeyken de beni öptü.Cok güzeldi en sonunda da ona telefon numara mi verdim.Hayatim da hic bu kadar mutlu olmamistim.

Angie:Her sey nasil basladi?

Violetta:Yagmur yagdigi zaman agacin altina saklandigimdan sonra yagmur hafifleyince bir banka oturdum o an arkamda biri var o beni iktirdi üstümüzden kaykay gecti sonra birbirimizi öptük.

Angie:Bayaga da gec olmus ama seni kutlarim canim.Hadi yatalim artik

Violetta:Tamam Angie iyi geceler.

dedim ve uyudum.Sabah oldugun da telefonum caliyordu Francesca ariyordu actim ve konustuk.Bir seyler icmeye davet ediyorlar di.Yolda yürürken yine o Ludmila ya rastladim bu sefer yanin da biri daha vardi.

Ludmila:Senin adin neydi Violetta mi?

Violetta:Evet Ludmila adim Violetta.Lütfen beni simdi rahat birakir misin?

Ludmila:Dün seni Leon la gördüm.Leon´a yaklas ama Thomas´i rahat birak biliyorum yakinda sen Leon´u birakip Thomas´a kosarsin.Aaaaaa ama sen daha Thomas´in kim oldugunu bilmiyorsun degil mi?

Leon yanima gelip eli mi tutup beni savunmaya baslar.

Leon:Ludmila ya buradan kendin git ya da ben seni koviyim.

Ludmila:Hadi gel Naty.Ludmila kacar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizim Sonsuz AskimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin