Сині крила

25 5 0
                                    

Пізнім ранком листопада,коли осінь вже зірвала все листя й холодне дихання зими відчувається зовсім близько. Маленькою, вузькою доріжкою у парку, що вкритий смутком незавершених або неправильних людських доль. Вона проклала свій шлях саме цим місцем і в цей час. Відчувала потребу бути ближче до людей. Вона, як самотній сонячний промінь серед глибинної темряви, сміливо крокувала в сірому, повному зневіри, натовпі.
Що було в ній особливого?
Звичайна, нічим не примітна зовнішність; зручний одяг та взуття; і величезні сині крила за спиною.
Люди часто не помічали їх. Відламували шматки й топтали брудними підошвами себелюбства та злості.
А що робила вона?
Ледве стримуючи сльози, обіцяла бути сильною й посміхалася в обличчя кривдників,вважаючи,що вони можуть бути праві.
Тепер сині крила радше скидалися на кілька неохайних відростків,що зіщулились і застигли за спиною. А вона крокувала, випромінюючи сяйво.
Він йшов з іншого кінця парку. Свої сині крила він,як і більшість з нас, давно вирвав власними руками, під супровід схвальних вигуків оточуючих:
" Ти вибрав свій шлях!"
" Так тримати! Я ж говорив,що з тебе вийде чудовий***!"
Здається,вже й шраму не лишилося від того часу. Але щось кольнуло й засвербіло у районі лівої лопатки,коли він помітив її.
Засліплений її сяйвом, він ще мить не міг вимовити й слова. А потім нове потрясіння! Ось вони- сині крила. Він повільно, ніби побачене могло виявитися маревом, поплив за нею. Коли вона все ж вибрала досить мальовничу галявину,то насмілився підійти й запитати:
- Можливо вам допомогти з ескізом?  Я й сам колись любив проводити чимало часу біля мольберта...

 Коли вона все ж вибрала досить мальовничу галявину,то насмілився підійти й запитати: - Можливо вам допомогти з ескізом?  Я й сам колись любив проводити чимало часу біля мольберта

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Feb 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Сині крилаWhere stories live. Discover now