Zasněženým Londýnem si to vykračuje asi třicetiletý herec. Nikdo si ho pod rouškou noci nevšímá proč taky? Za dva dny jsou Vánoce. Tom se rozhlédne a vejde do své oblíbené kavárny, která má naštěstí otevřeno i o Vánocích. „ Pan Hiddleston", přicupitá k němu postarší paní nejspíše majitelka. Hnědovlasý muž se na majitelku pousměje a sundá kabát. Ihned mu za krk steče pár ledových kapek z jeho vlasů. Otřese se a jde ke svému oblíbenému místu. Sedne si a rozhlédne. „ Jako minule?" Ptá se Iveta, když k němu jde. „ Ano, prosím", rozšíří úsměv. V tu chvíli se dveře do kavárny otevřou znovu. Ve dveřích stojí dívka s blond vlasy až do půli zad. Rychle si sundá rukavice a kabát, aby mohla okamžitě zapadnout do křesílka u krbu. Postarší paník ní dojde. „Tak co to bude?" Optá se na pohled promrzlé dívky. „Jen earl grey s mlékem, děkuji", odpoví Elis. Tom si ji prohlédne a usměje se. Poté zvedne své pozadí ze svého místa a jde k dívce. Znovu ji přejede pohledem tmavě modrých očí. Blondýnka se lekne, div nevylije celý obsah hrnečku na sebe. Herec se zasměje a koukne jí do očí. Dívka si ho prohlédne od hlavy až k patě. Moment tohohle chlápka znám... není to ten slavný herec,co hrál Lokiho? „Ahoj. Mohu si přisednout?" Ptá se s úsměvem od ucha k uchu. „Ano, jistě", odpoví s nezájmem a znovu klopí pohled k nějakému papíru, který žmoulá v ruce. Tom si sedne do druhého křesla a štíhlými prsty si pročísne vlasy. „Jak se jmenuješ?" Zeptá se po chvíli oné dívky. „Je to hodně důležité? Tenhle rozhovor?" Mručí dívka a kouká na hnědovláska. Drzá... takové mám nejradši. Herec na ni koukne a usměje se. „Chci jen znát tvé jméno. Na tom je něco špatného?" Usmívá se. „Když ti ho řeknu, tak už mi dáš pokoj?" vrčí. Mladý herec pokývá hlavou. „Fajn jmenuji se Elis", řekne. „A. Teď. Vypadni", dodá a zas se zakouká do papírku. Modroočko se zvedá a na rozkaz své příští oběti, odejde ke svému stolečku. Sedne si a dopije svůj čaj. Poté se postaví, položí na stůl 5 liber a odejde. Majitelka dojde k té dívce a koukne na ní. „jste v pořádku? Pan Hiddleston je někdy trochu otravný", řekne s úsměvem majitelka. „Já vím", Elis se usměje, zaplatí a odejde z kavárny. ,,ten svět je čím dál divnější", zamumlá si Ivet pod vousy a zůstává nechápavě stát na místě.
Další den se hnědovlasý muž vydává na večírek svého kamaráda z natáčení Roberta Downeyho Jr. Jaké je tedy pro něj překvapení, když zde vidí i Elis. „tak si trošku pohrajeme", usměje se a jde za ní. Jak si později všímá dívka už má v sobě nějaký ten alkohol. Vrtí hlavou a jde k ní. „Párty ještě nezačala a ty už jsi skoro opilá", směje se jí u ucha. Dívka se rychle otáčí a kouká na něj. „Ale ne... co ty tu děláš?" Ptá se. Tom na ní koukne a usměje se. „Mám pozvánku", mává ji kusem papíru před očima. Blondýnka si povzdychne a napije se ze své sklenky. Mezitím k nim dojde Robert. „Tome!" Křičí na svého kolegu a obejme se s ním. Dotyčný hnědovlásek zvedne pohled od Elis a přidá se k objetí. „Ale... copak je to tu za krásku? To nás ani nepředstavíš?" Menší herec se vyčítavě koukne na svého hereckého kolegu. „Robe... to je Elisa...nejspíš si ji sem pozval, když tu je, takže nazpět vás představovat nemusím", Herec se mračí a odejde si k baru pro něco k pití. Blondýnka se k němu připojí. „Proč tu jsi?" mladý herec na ní koukne. Dívka polkne a chytne se za hlavu. „Fuck...Je... je mi nějak špatně", mumlá a hned odbíhá na balkón. Tom se vydává za ní. „Pojď. Půjdeme domů", řekne a chytne ji kolem pasu. V tu chvíli jím projede touha a vzrušení jako nikdy předtím. Polkne a oznámí to Robertovi. „Tak příště!" řve starší a mávne jim na rozloučenou. Mladší se usměje a kývne, pak i s Elis vyjde na ulici a stopne si taxíka. „Ještě, že tu párty pořádal v Londýně a ne u sebe doma", povzdychne si a nadiktuje řidiči adresu. Blondýnka na něj koukne. „Tam...tam...nebydlím", mumlá dívka a snaží se udržet obsah žaludku. „Já vím. Tam bydlím já... sotva dokážeš říct tři slova...a nechci platit za to, že u diktování své adresy vyvrhneš svou večeři i oběd", usměje se a koukne na ní. Dívka protočí očima a zavře oči. Poté se opře o hnědovláskovo rameno. Tom se usměje a koukne z okýnka. Taxikář na něj koukne a usměje se. „Takovéhle partnery nevozím moc často", usmívá se a kouká modroočkovi do očí. „hehe...ne... to jste si špatně vyložil... nejsme pár", mumlá herec. „No...ale hodili byste se k sobě", říká taxikář a zatáčí k Tomovu domu. Herec se koukne na Elis. „Myslím, že se pletete", usměje se a otevře dveře. Vystoupí a vezme malátnou dívku kolem pasu. Pomůže jí vystoupit a pak se nakloní k řidiči. Podá mu peníze a i s Elis se dopotácí k domovním dveřím. Opře blondýnku o zeď vedle dveří, vezme klíč a odemkne. Pak i s ní vpadne do bytu, zavře dveře a rozsvítí. „Pane? To už jste doma?" hned k nim přibíhá hospodyňka. „Ano. Měli jsme malý problém s alkoholem", odpoví a ukáže na mátožnou dívku, kterou podpírá „Rose přineste téhle dívce k posteli skleničku vody a prášek proti bolesti hlavy. Děkuji", usmívá se, bere blondýnmu do náruče a jde s ní do jeho pokoje. „Sakra... normálně být v pokoji sám s takovouhle kočkou tak na nic nečekám a ohnu ji přes první věc, co mi přijde pod ruku. Tak co je s tebou sakra jinak?" ptá se sám sebe a prohlíží si Elis od hlavy až k patě. Dívka se po chvíli zvedá do sedu. Tom ji rychle podává kýbl. Blondýnka se nad ním sklání a vyvrhává všechno včetně snídaně. Herec zavrtí hlavou. „Myslím, že alkohol nebude tvá silná stránka", mručí a rychle dojde vymýt kýbl, kdyby se jeho host rozmyslela, že to nebylo vše. Dívka na něj koukne a založí ruce na prsou. „Jsi vtipný!" Protočí očima a zavrtí hlavou. „Na. Vezmi si prášek", podá ji sklenici vody a tabletku. „Copak se stalo, že se chováš ke mně takhle?" Zeptá se a prášek si vloží do úst. Pak ho zapije vodou a klekne si na posteli. Tom na ní koukne. „Měla by sis lehnout a odpočívat". Mumlá hnědovlásek a sleduje Elisino tělo. „To určitě", mručí a sedá si mladému herci na klín. „Elis jsi opilá! Tohle nechceš, když si to ráno nebudeš pamatovat!" Tom pokládá dívku zpět do postele. ,,Drahoušku.. dyť jsi to sám říkal... tak to udělej", mručí Elis a zas si mu sedne na klín. „Ne!" vrčí Tom a pokládá ji zpět a hodí ji přes hlavu peřinu. ,,vylež se z toho", vydechne a zvedne se. „Kdybys něco potřebovala, tak řekni Rose a nebo budu v obýváku na gauči", mumlá a jde do obýváku. „Proč jsem ji sakra neohnul, když se mi sama nabízela!" kopne do gauče. Pak si lehne a usne.
„Elis já tě moc chci", polyká Tom a chytá dívku kolem pasu. „chyť si mě!" Usmívá se a běží do ložnice. Mladý herec si olízne rty a jde za ní. „a mám tě", povaluje ji do postele. Dívka se usmívá a kývá hlavou. „ano, máš mě a co teď?" Ptá se a olízne si rty. Herec polkne. „no já bych věděl", špitne a začne blondýnku líbat na rtech. Pomalými polibky se dostane na tvář, pak na bradu a nakonec na krk. Elis zakloní hlavu, aby měl hnědovlásek lepší přístup k jejímu krku. Rukama mu zajede do voňavých kadeří. Tom se usměje a dál se věnuje jejímu krku. Po chvilce ji posadí a sundá ji halenku rovnou i s podprsenkou. Koukne na ní a zas ji začne líbat na krku. Pomalu se přesune na její klíční kost, kde jí zanechá malé znaménko lásky. Narovná se a koukne na dívku. Skloní se k jejím ňadrům a začne je líbat a sát. Tu a tam slabě kousne. Elis zavře oči a prohne se v zádech. „Tome", zasténá a oči otevře. Herec na ni koukne a usměje se. „copak?" Zeptá se a chvilku zůstane nehybně sedět vedle dívčina těla. Pak znovu skloní hlavu a do úst nasaje jednu z jejích bradavek. Blondýnka vzdychne a zatáhne za jeho vlasy. Herec se usměje a začne se posouvat níž. Zastaví na dívčině bříšku do kterého ji párkrát kousne."prosím netrap mě", špitne a usměje se. Tom ji stáhne kalhoty i kalhotky a koukne na ní. „popros znovu...", usměje se. „ale no tak. Snad si teď nechceš hrát na Lokiho", mumlá dívka a sleduje jeho potemnělé oči. „hm...a co když chci?" Ptá se dotyčný a odhaluje dvě řady dokonale rovných a bílých zubů. „ale no tak... Loki je jen bůh lsti a falše", mručí Elis a sleduje Toma. „Jo?? Tak to o něm ještě nic nevíš milá zlatá, protože Loki je taky bohem nejlepšího sexu", usměje se hnědovlásek a posune se ještě o trochu níž. Dívka se trochu zavrtí, když ucítí hercův dech na svém klíně. „Tome?" Optá se a zvedne hlavu. Okamžitě ji zase pokládá do polštářů, když ji hnědovlásek ochutná svými ústy. „Panebože!" Zasténá a prohne se v zádech. Nehty zatne do prostěradla, ale hned v dalším okamžiku je zamotává do hercových vlasů. Tom se usměje a přitáhne si dívčin klín blíž ke svým ústům. Začne ji dráždit jazykem, dokud se Elis neprohne v zádech jako luk. Dívka zasténá a vyvrcholí. Hnědovlásek se usměje a koukne na Elis, která se zvedne a převrátí Toma pod sebe. Strhne z něj košili a kalhoty. Poté si mu sedne na klín a zavrtí sebou. Herec vzdychne. „ale copak ty bože nejlepšího sexu?" Optá se a ušklíbne se. „prosím... už to neprotahuj", špitne a pohne se pánví proti té Elisině. Blondýnka zavrtí hlavou. „tak to teda ne", zasměje se a klekne si vedle Toma. „já se neptal, jestli ano anebo ne!" zavrčí a převrátí mladou dívku pod sebe. Sundá si trenky a znovu koukne na dívku pod sebou „promiň", špitne, než do ní vnikne celou svou délkou. Dívka zasténá, zvedne ruce a položí je na jeho záda. Modroočko se pohne poprvé. Elis zasténá a drápne herce po celé délce zad, na to hnědovlásek zasténá a popustí uzdu své touhy. „víc Thomasi víc!" křičí dívka a drápe herce do zad. Hnědovlásek splní její výzvu a začne přirážet svou pánví rychleji. „Loki!" zařve blondýnka a prohne se v zádech. Tím vypne svou pánev proti Tomovi. „Elis", zasténá mladý herec a strne v opojné křeči vyvrcholení. Oba na sebe kouknou. ,,fakt jsi řekla Loki?" Zasměje se mladý herec a přitiskne si dívku ke svému dosud horkému tělu.„miluji tě", vydechnou nastejno a pak v příjemném objetí usnou.
Tom otevře oči. „do háje byl to jen sen", zamručí a protře si oči. ,,počkat...příjemné objetí?? Takový nejsem!!" Kopne do gauče znovu a dojde do jídelny. ,,měl bych ji vyhodit...", protočí očima a napije se vody.
Tak jo první kapitolka je tady. 18+ píšu poprvé, takže mě za to prosím neukamenujte a jinak budu moc ráda za komenty a hlasy. Nevím jak často budou vycházet kapitolky, takže hned co budu mít, tak vám ji sem dám. Snad bude co nejdřív. I Love ya Týna
ČTEŠ
Playing With The Fire (Tom Hiddleston)
RomancePřisprostlá mnohodílovka. Lamač ženských srdcí a sukničkář- Thomas William Hiddleston a mnoho dívek, které podlehnou jeho šarmu. Co se ovšem stane, když i ten největší sukničkář pozná lásku? Bude se chovat furt stejně? Nebo změní svůj styl suknič...