" Fearless "~1

276 42 4
                                    

" Fearless "

Episoode_ 1

Prive ၏ ဒီဇိုင္းဌာန...

Keyboard ေတြေပၚ ေျပးလႊားေနတဲ့ လက္ေခ်ာင္းသြယ္သြယ္ႏွင့္အတူ design အသစ္ဆြဲရန္ျပင္ေနေသာ Co creative director Byun Baekhyun...

သိပ္မက်ယ္လွေသာ မ်က္ဝန္းတို႔သည္ အာရံုစူးစိုက္မႈေၾကာင့္ စူး႐ွလ်ွက္...

ကိုယ္ပိုင္ရံုးခန္းတြင္မို႔ hoddie စစ္စိမ္းေရာင္ေလးကိုသာ ဝတ္ဆင္ထားေသာ ၂၇ ႏွစ္ေတာင္မျပည္႔ေလေသးတဲ့သူ႔ကို အေၾကာင္းမသိသူဆို မည္သူက ဒီလိုကုမၸဏီ၏ အေရးပါအရာေရာက္သူဟု ထင္မည္နည္း...

တစ္ဖက္မွ share member လိုခ်င္ေသာ design ထက္ မိမိျဖစ္လိုေသာ design ကိုသာဦးစားေပးမိသည္..

ကန္႔လန္႔တိုက္လိုျခင္းမဟုတ္ေသာ္ျငား...

မိမိ confidence ေၾကာင့္ဟုပင္ေျပာရမလား... ဒီလို design ႏွင့္မွ ေစ်းကြက္၌ တြင္က်ယ္မည္ဟုထင္ေနသည္မွာအမွန္...

" Mr.Byun shi.. ဧည့္သည္ေရာက္ေနပါတယ္ "

Staff တစ္ေယာက္လာေျပာသည္ႏွင့္ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ share member ႏွင့္ခ်ိန္းထားေသာ အခ်ိန္အတိအက်ျဖစ္သည္..

ဤအခ်က္၌ပင္ တစ္ဖက္လူအား အေတာ္သေဘာက်သြားသည္...သူတကယ္ေတာ္သည္..

" Nae က်ေနာ္လာခဲ့ပါမယ္ "

အေၾကာင္းျပန္ၿပီးေနာက္ တံခါးကို lock ခ်လိုက္ကာ အက်ႌ လဲရျပန္သည္...

Hoddie ကိုခြၽတ္လိုက္ကာ...

Shirt ခဲျပာေပၚ၌ အနက္ေရာင္ coat ထပ္ဝတ္
ကာ နက္ကတိုင္ အနက္ကို တပ္လိုက္သည္...

စတိုင္လ္ပန္အနက္ေရာက္ႏွင့္ walking shoes အနက္ေရာင္ေျပာင္ေျပာင္ကို တြဲဖက္ကို ဝတ္စားလိုက္သည္..

Stylist ျဖစ္ေသာ beauty blogger ၏ ပံုသြင္းေပးထားမႈေၾကာင့္ ေသသပ္ေနေသာ ဆံပင္ကို hair spray အနည္းငယ္ျဖန္းကာ hair up လုပ္လိုက္သည္...

ထို႔ေနာက္ မွန္၌ ၾကည့္လိုက္ေတာ့...

Yep..perfect...

ခံုေပၚမွ laptop ကို လယ္သာလက္ဆြဲအိတ္ထဲ ေခါက္ထည့္လိုက္ကာ ဧည့္သည္႐ွိရာ ေဆြးေႏြးခန္းဆီ လာခဲ့လိုက္သည္...

ေလ်ွာက္လွမ္းေနေသာ ေျခလွမ္းေတြသည္ ယံုၾကည္မႈအျပည့္..

ဒါပဲ Fearless Byun ဆိုတာ...

" Fearless "Where stories live. Discover now