Drága olvasók!
Mielőtt elkezdenétek olvasni, tudnotok kell, hogy nem éltem át a történetben leírt összes problémát, így nem biztos, hogy teljesen valósághűen tudok leírni egyes helyzeteket, viszont ígérem, próbálkozni fogok! Illetve, ha veletek bármi ilyesmi előfordul, ne féljetek beszélni róla és segítséget kérni!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Újabb nap, újabb problémák, mások talán azt gondolják, semmibe veszem az életet, szerintem ők értékelik túlságosan. Elvonszolom magam a szekrényemig, majd a szokásos ruhadarabokat felnyalábolva foglalom el az emeleti fürdőszobát. Agyonhasznált fekete farmert, hozzá illő semmitmondó, egyszerű felsőt veszek fel. Barna loboncomra nem pazarlok túlságosan sok időt, ujjaimmal gyorsan átfésülöm göndör tincseimet, azonban ez nem igazán segít sokat rajtuk. Felnézek és a tükörben megpillantom magamat, szemeim alatt hatalmas karikák égtelenkednek, amik arra emlékeztetnek, hogy megint túl későn sikerült álomba sírnom magamat. Miután elkészülökpontosabban elfogadom, hogy a külsőmön nem lehet segíteni iskolatáskámat felkapva robogok le a konyhába.
-Jóreggelt kölyök, ma elviszlek titeket suliba! -mosolygott apa útra készen, oldalán az öcsémmel, Briannel.
-Király lenne, de találkoznom kell a laborpartneremmel, tudod kémia. -forgattam a szemeimet.
Igazság szerint, szó sincs beadandóról, csak szeretnék egyedül lenni és elszívni egy cigit, ugyanis a nikotinhiánytól kezdek megőrülni.
🏹
A suliba érve szokás szerint azonnal elfoglalom a hátsó padot, majd a fülemet bedugva szellemülök át a rock és a metál világába.
Egészen az ötödik óra közepéig minden rendben megy, órán próbálok figyelni, több kevesebb sikerrel, szünetekben pedig hasznosítom a "füles be, világ ki" technikámat. Már várom a jelző csöngetést, amikor kopogás zavarja meg a tanórát, belép az igazgató, mögötte pedig egy éjfekete göndör hajú nem túlságosan csúnya srác.
-Jónapot tizenegyedik osztály! -üdvözölt minket a diri.
-Jónapot! -köszöntünk vissza kórusban.
-Nos, a mellettem álló fess uriember Adam Harris, az új osztálytársuk!
-Rendben, kérlek foglalj helyet az utolsó padban, Eva mellett. -mondta Mrs Norton a történelem tanár, a srác pedig alig egy szempillantás múlva bevágodott mellém a padba.
-Adam Harris vagyok! -mosolygott rám.
-Eva Price! -erőltettem magamra egy vigyort, ami inkább ilyesztő volt, mintsem elbűvölő vagy szexi.
-Örülök, hogy megismerhetlek! Egyébént, hogy vagy? -érdeklődött.
-Nem kell beszélgetnünk, oké? -kérdezem ingerültem, majd ahogy megszólal a csengő rögtön menekülőre is fogom és távozok a teremből. Pechemre azonban Adam az összes órán mellém szegődik, még ha nem is szólok hozzá egy szót sem.
🏹
*Adam Harris szemszöge*
-Hé haver, Evanak mi a baja? -mutattam az ebédlő tulsó felében ülő lányra.
-Evanak? Senki nem tudja pontosan.
-Vannak egyáltalán barátai?
-Viccelsz? Tavaly óta nem is szól senkihez. -vonta meg a vállát Harry.
-Mi volt tavaly? -kérdeztem az ebédemet turkálva.
-Mi ez a nagy érdeklődés tesó, csak nem bejön? Választhatnál nála könnyebb prédát is. -nevettek fel ujdonsült barátaim.
-Dehogy, csak érdekel, de mindegy igazából.
-Előtte is csendes volt, viszont tavaly év elején összejött Ben Ramsayvel, állítólag a csávó megpróbálta megerőszakolni. -adták meg magukat.
-Asszem elment az étvágyam, holnap találkozunk! -köszöntem el tőlük.
🏹
A szekrényemből pakolom ki a cuccaimat, mikor Eva sétál el mellettem a folyosón, én pedig azonnal utána iramodok.
-Lenne kedved eljönni valahova velem? -kérdeztem tőle.
-Kihagyom.
Már épp lépnék ki az ajtón, egyenesen a szabadságba, mikor Eva a pulcsimnál fogva visszahúz engem.
-Az idióta faterom kint vár a furgonjával, ha kérdezi a laborpartnerem vagy, elkísérsz a következő utcáig, utána lelépsz! -hadarja el egyszusszra.
-Nem! -vágok vissza.
-Tessék? -kérdezi, miközben gyönyörű tengerkék szemeit rám emeli.
-Nem fogok lelépni, eljössz velem valahova! -mosolyodok el.
-Jó, még így is jobban járok, mintha az apámmal lógnék! -nevet fel a mai napon először.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Remélem elnyerte a tettszéseteket a rész ha igen, akkor csillagozzatok, várom a véleményeteket kommentben, vagy az insragrammon:szerigram
YOU ARE READING
Save me
RomanceEgy lány, akit megtört az élet és egy srác, aki megpróbálja helyrehozni őt