Ahoj...jsem Kami Elizabeth Yamate a mám sestru Annie Mary Yamate.
Já a Annie jsme takové zvláštní...
Máme ještě sestru Chass ale ta jela na Rok do Polska před tydnem.
Teď vám řeknu jak vypadáme.
Kami
Mam dlouhé fialové vlasy s černýma konečkama a ofinu přez oko. Vlasy mám až do půlky stehen. Mám rudé oči a dlouhé tesáky.
Jsem vampirka a duch takže můžu poletovat a přesto pít krev jako Annie a matka. Otec je mrtví když odešel na nějakou cestu a potkal lovce upírů. Od té doby já a sestra zabijim všechny lidi bez slitování.
Bydlím v Hobokenu na kraji blízko lesa narodila jsem se v Česku ale přestěhovala jsem se s rodinou do Ameriky.
Ráda chodím do lesa a někdy si beru stan a spím tam..ale v noci mám vždy pocit že mě někdo sleduje,a vždy slyším zvuky jako kdyby někdo kolem mého stanu chodil.
Je mi 18 let a moje oblíbená barva je rudě červená, černá a tmavě modrá a tmavě zelená.
Moje nejoblíbenější období je Zima a miluju horrory,Creepypasty,anime a temna místečka a hlavně klid místečka
Annie
Má dlouhé vlasy až nad zadek v zrzavé barvě. Oči červené smíchanou se zelenou.
Též dlouhé tesáky.Je to vampirka a demonka do hromady
Ráda kreslí,má ráda všechny zvířátka a stejná minulost jako Kami. Taky chodí s Kami do lesa stanovat.
Má 17 roků a miluje horrory jako Kami. Nejoblíbenější barva jeu černá,červená,a žlutá.
Právě sedím s Annie na posteli a povídáme si když nás najednou zavolala matka
Matka byla vampirka.
Když jsme se sestrou kříženci tak nás chtěla zabít ale náš prej nejde zabít. Tak už to vzdala ale každý měsíc nám něco udělá. Ať je to cokoliv. Zabodává nám kůl do srdce,řeže nás,mlátí a další hnusné a bolestivé věci.Ihned se na nás usmála,a já tušila že nás teď udělí mega obrovzkej šok. A měla jsem pravdu. Hned jak to vyslovila tak se mi moje srdce zastavilo.
Stěhujete se děvčata,už vás tu nechci. To byla věta co mě zaskočila.
Já se podívala na Ann a ta se tvářila normálně ale z jejích očí jsem viděla smutek,vztek,lhostejnost a ostatní pocity.
ČTEŠ
Sestry Yamate a rodina Sakamaki
VampireCo se stane když sestry Yamate pojedou nuceně za rodinou Sakamaki. Nu,nic dobrého rozhodně ne. Kami a Annie jsou običejné dívky nebo mají tajemství... které vědí jen ony samotné. To vše se dozvíte v této knize.