Καποιες φορες απλα ο κοσμος πρεπει να αρχισει να καταλαβαινει οτι δεν ειναι ολα ενα παιδικο αστειο. Υπαρχουν ανθρωποι που ακομα και αν χαμογελανε, ακομα και αν φαινομενικα δεν εχουνε κανενα προβλημα μπορει να ειναι χειροτερα απο εσενα που γκρινιαζεις ολη την ωρα οτι η ζωη σου ειναι μαυρη και ανιαρη. Γιατι υπαρχουνε πραγματικα ανθρωποι που κλαινε και πονανε χωρις να λενε τιποτα, γιατι υπαρχουνε πραγματικα ανθρωποι που ευχονται η επομενη μερα να ειναι η τελευταια τους. Για αυτο εσυ, ναι ΕΣΥ!!! Που γκρινιαζεις για το ποσο μαυρη ειναι η ζωη σου για ξανα σκεψου το... εσυ εχεις την δυναμη και συνεχιζεις,εχεις ελπιδα, εχεις μεχρι και την ηλιθια πεποιθηση σου οτι για ολα φταινε οι αλλοι (!!!) ο αλλος ομως? Αυτος που ακομα και μικρο να ειναι το προβλημα του (για σενα παντα) το μονο που σκεφτεται ειναι οτι θελει να τελειωσει ο πονος του? Γιατι ρε φιλε τι ειναι η ζωη χωρις ελπιδα? Ενα τιποτα ειναι! Για αυτο πριν πεις της γαμημενες φρασεις 'τι αναγκη εχεις εσυ?' 'τι να πω και εγω?' και ολα τα παρεμφερη, βουτα την γαμημενη γλωσσα σου στην φαια ουσια σου και σκεψου για ενα δευτερολεπτο τι γαμημενη ψυχολογια μπορει να εχει αυτος στον οποιο απευθυνεσαι.
Και εσυ φιλε που νοιωθεις οτι ολα ειναι μαυρα. Οτι κανεις δεν σε καταλαβαινει η οτι κανεις δεν σε σεβεται η ακουει τι του λες μην ακους....αστους να λενε... ολοι μιζερα ανθρωπακια ειναι....που προσπαθουν να κανουν τους αλλους να πιστευουν οτι ειναι θυματα, γιατι ξερεις κατι? Νομιζουν οτι η θυματοποιηση ειναι αξια σεβασμου. ΛΑΘΟΣ!!! Εσυ φιλε που ανοιγεις τα ματια καθε πρωι, εσυ που χαμογελας εστω και με το ζορι, εσυ φιλε μου αξιζεις σεβασμο. Ασε τα θυματα με τα θυματα. Εσυ κανε την προσπαθεια σου να μεινεις ζωντανος και μην ακους κανεναν. Ολοι προβατα ειναι που τους σερνουν με το λουρι.
Ολοι εχουν προβληματα και ολων ειναι σημαντικα. Το οτι για καποιον κατι ειναι αστειο και κατι αλλο ειναι σημαντικο δεν σημαινει οτι ετσι ειναι και για τον αλλον. Για αυτο ας σεβαστουμε την διαφορετικοτητα και απλα ας γνεψουμε με κατανοηση. Ας σταματησει η κλαψα επιτελους!!!
YOU ARE READING
Οσα κανεις δεν λεει!!!
Short StoryΠαιδια συγγνωμη που δεν ειναι βιβλιο. Ειναι απλα ενα κειμενο αφιερωμενο στους ανθρωπους που παλευουν καθημερινα με τα προβληματα τους που καποιοι προσπαθουν να τους πεισουν οτι ειναι αναξια να ασχοληθει κανεις.