Tae:-Pai știu că îți este greu si te pot ajuta eu sa te calmezi,Deci?
Eu:-Ok....cred...
Tae:-Yey!
Eu:-Amm ok...Eu mă duc sa fac un dus iar apoi mă arunc pe pat si mă uit pe telefon.Adorm cu telefonul in mana,Tae ia pătura si o pune peste mine după câteva minute mă trezesc deoarece îmi era sete.Ma uit in stânga dreapta si îl vad pe Tae stand pe telefon.
Tae:-Sa întâmplat ceva?De ce te-ai trezit?
Eu:-Îmi e sete.
Tae:-Pai stai că îți aduc eu.
Eu:-Mersi (si ii zâmbesc )Vine Tae cu un pahar cu apa iar apoi incerc sa mă pun înapoi la somn.Din păcate nu reușesc sa ador si îmi iau telefonul in mana mă pun in fund langa Tae si îmi pun capul pe umărul lui,el se uitată mine eu mă uit la el si mă sărută de data aceasta nu rup sarutul.Sarutul devine pasional apoi rupem sărutul ne punem amândoi in pat si ne culcam.
~Dimineața~
De dimineață mă trezesc si mă uit prin camera Tae nu era,fix atunci intra el cu micul dejun,făcuse clătite.
Tae:-Neața pui!
Eu:-Neața(spun asta cu o voce somnoroasa)mersi pentru clătite,tu nu vrei?
Tae:-Ok.Se pune langa mine si ii dau cu furculița mea si lui.Dupa ce mâncăm eu mă duc sa fac un dus si sa mă schimb.Ies din baie si mă duc in sufragerie,mă uit la televizor dar nu era nimic interesant așa că mă duc înapoi in camera mea sa mă uit pe Instagram,Tae se uita la mine.
Eu:-de ce te uiți așa la mine?
Tae:-Mă uitam doar.
Eu:-de ce?
Tae:-Pai mă uit lacat ești de frumoasa.Eu zâmbesc si continui sa mă uit la telefon.
~Peste câteva ore~
Tae:-Vrei sa ne uitam la un film?
Eu:-Da,La ce film?
Tae:-Nu Știu hai sa alegem unul.Până la urma reușim sa alegem un film.Pe la sfârșitul filmului eu adorm cu capul pe umărul lui.Tae ia o pătură si mă acoperă sa nu îmi fie frig,eu simt cum pune pătură si ii zabesc.El îmi zâmbește înapoi si mă îmbrățișează și îmi spune in șoaptă
Tae:-Te iubesc pisoi mic!
Eu:-Si eu te iubesc!Dar nu îmi mai spune așa.
Tae:-Bine pisoi(si zâmbește)Eu zâmbesc iar el mă sărută pe obraz.
~Seara~
Eu stau in pat iar Tae langa mine,ne uitam la un film de acțiune.Dupa film ne punem la somn,adormim îmbrățișați.
~Dimineața~
De dimineață mă trezesc cu Tae langa mine dormea ca un copilaș de 3-4ani este așa de drăgălas.Merg la baie sa fac dusul de dimineață.Intre timp se trezește si Tae.Cobor jos si ma pun sa fac micul dejun,pun pe masa mâncarea si mă duc sus sa vad ce face Tae.El stătea întins dar nu dormea.Ma pun langa el si îmi pun mana in jurul lui:
Eu:-Neața!
Tae:-Neața!Cm de ești trează?
Eu:-Nu știu...Acum hai jos sa mâncăm.In timp ce mâncăm îl întreb:
Eu:-Tae,am putea trece pe la ceilalți azi?
Tae:-Da,de ce nu.Mă duc in camera si mă îmbrac așa:
Cobor jos :
Tae:-Ce frumoasa ești!
Eu:Mersi!Ajungem la ceilalți,intram înăuntru unde vad o sufragerie mare cu 5 băieți care se uitau la film.
Tae:-Hey băieți!
Eu:-Hey.
Băieții se uitau la noi cam ciudat dar trec cu vederea.Unul dintre băieți îl trage pe Tae într-un colt:Tae:-Ce sa întâmplat?
Jm(Jimin):-Cine e fata?
Tae:-E Larissa,a mai fost pe aici cu ea am făcut acea coregrafie!
Jm:-Aaaaa....Acum mi-am adus aminte.
Tae:-Cap sec ce iești!(si pleacă cu un zâmbet pe buze)Eu:-Unde ii Suga?
Jh(J-Hope):-Doarme.
Eu:-Aha.Mă așez pe canapea intre Tae si Jungkook.Tae își pune mana la mine pe genunchi si zâmbește la coltul guri.
~Acasă~
Ajungem acasă cam târziu eu eram foarte obosita așa că după ce fac un dus mă pun la somn.
CITEȘTI
good boy or bad boy?😇😈
ФанфикO fata Lary care trăiește in România,se mută in Coreea ,acolo îi întâlnește pe Membrii trupei BTS,Pe parcurs se îndrăgostește de V.Intra in Trupă si se muta toți împreună. (Nu postez prea des,din pacate nu prea am timp)