CHOİ Lee Hyuna: 20 yaşında 1999'da doğudu. 5 abisi var bir de erkek kardeşi var. (7 kardeş nasıl oluyor diye sormayın -_- ve soyismin BİGBANG den
T.O.P'nin bir bağlantısı yok soyisim bulamadım -,-) Her türlü silahı kullanabilir. Babası 1 yıl önce öldü , annesi yaşıyor. 6 yıl Türkiyede kaldı. Koreye geleli 1 yıl oluyor. Hem vokal hem de rep yapabiliyor. Kızlarla asla anlaşamaz. Her ne kadar gangster olsada o bunu kabul etmiyor. Fazla psikopat ruhlu , annesi tarafından hiç sevilmemiş fakat baba şefkati görmüştür. Babasına çok bağlıdır. Sadisttir. BTS'i duymuş fakat ne olduğunu tam olarak bilmemektedir.( nasıl diye sormayın öyle.) Sadece V.I.P dir. Şapka koleksiyonu vardır , maskeden ve maske takmaktan nefret eder. Başına buyruk hareket eder , kimseyi takmaz. Abilerini sevmez , erkek kardeşine eziyet çektirir. Kan görmeyi sever. 3 yaşından beri annesinden işkence görür sırtı ve kolları bu izlerle kaplıdır.Yetenekleri: İnsan dövmek/öldürmek,rap yapmak,vokal söylemek ve dans edebilmek.
Korumalarla gezinmez kendi kurduğu grubundan gizli korumaları vardır. Kendine ait işkence deposu vardır. Kısaca Lee derler.
KİM Taehyung
KİM Namjoon
KİM SeokJin
MİN Yoongi
JUNG Hoseok
PARK Jimin
JEON Jungkook
Biraz ayrıntılı yaptım ilerde lazım olacak ve BTS'i tanıyorsunuz zaten.İlk hikayem değil yeni hesabımdaki ilk kitabım kızımız Taehyung ile olacak çok düşündüm -_- uamrım seversiniz <3~
BYEEE~~...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS SADİST ÜYE ~KTH~
FanfictionBTS in yeni üyesi olan CHOİ Lee Hyuna bir sadist ve katil! BTS bunu öğrenecek ve başlarından bela eksik olmayacak .... kitabımı umarım seversiniz~