Sabah kalktım ve elimi yüzümü yıkadım sonra dişlerimi fırçaladım ve yatağa geri uzandım telefonla ilgilenirken üst üste mesaj gelmeye başladı.
- Ulan s****em HA!
Mesajlara baktım BİGHİT'ten miş...bunlar kim lan? Gelmemi istemişler bende "tamam." Yazdım.Kıyafetim ( gözlük ve botu saymayın)
Şapkam. Şimdi "Bu kıyafete şapka mı olur?" Dediniz ama ben şapkam olmadan dışarı çıkmam -_-
Lenslerim
Evt kırmızı lens takmayı seviyom olamaz mı? -,-Gözlüğüm
Ayakkabım
Evden çıktım ve konumdaki yere gittim 10 dk sonra vardım ne kadarda yakınmış. Binanın önünde durdum....
(Türkçe)
-Vay anasını....ne kadar büyük....tabii maddi durumum pek iyi olmadığı için....neyse içeri giriyim bari.İçeri girdim pek kadın yoktu etrafta ve herkes inek görmüş uzaylı gibi bana bakıyordu....çok mu garip sanki aq hayatlarında ilk defa mı kadın görüyo bunlar?
Sonra karşıma biri çıktı
- Merhaba! Siz bayan Choi Lee misiniz?
- Evet de.. siz beni nerden tanıyorsunuz?
- Siz beni takip edin lütfen bay PD'nim
Sizi çağırıyor.
- Tamam.
Dedim ve adamı takip ettim
Sonra asansöre bindik ve en üst kata çıktık. İçeri girdik diğer adam çıktı karşımdaki adam ise bir homurtu çıkardı. Ne istiyor bu adam? Eğer eğilmemi istiyorsa çok bekler ben kimsenin önünde eğilmem. O da vazgeçmiş olacak ki eliyle oturmam için koltuğu gösterdi bende oturdum.
- Gözlüğünü çıkar bari Lee.
Gözlüğünü çıkardım ve:
- Öncelikle CHOİ Lee HYUNA ve ne istiyorsun? Diye sordum. Bana;
- Seni grubuma katıcam. Dedi...OHA !
Gözlerim fal taşı gibi açıldı ve Türkçe;
-YUH! Dedim.
-Ne? Dedi. Bende Korece;
- Bilgi ver. Dedim emreder gibi. O da;
- Şöyle, senin iternette replerini ve vokallerini gördüm , iyi para kazanırsın. Maddi durumun o kadar iyi değil biliyorum aslında hakkında herşeyi biliyorum. Ayrıca dans yeteneğinde var hem grubu tanıman lazım. Dedi. Ne çok konuştu ya -_-
- İyide tanımıyorum ve hakkında hiç birşey bilmiyorım. Grubu tanıt. Adam;
-BTS. Dedi.
Ulan anladık BTS de tanır aq.
-Aç biraz.
-7 kişilik bir erkek grubu dünya çapında tanınıyor şimdilik bu kadar yeter gidebilirsin şöför seni bekliyor yurda gideceksiniz daha sonra taşınacaksınız 1 ay böyle idare edin.Adam konuşmama izin vermedi lan.
-Tamam.
Bazı kağıtları imzaladıktan sonra çıktım. Dediği gibi araba oradaydı 5 dk eve varıp eşyalarımı topladım 25 dk sonra da yurda vardık.İçeri girdim, şifreyi girdim falan filan kapıyı çaldım ve kısa boylu kızıl saçlı biri kapıyı açtı gözleri kıp kırmızı olmuştu bana alışık olduğum bakışlarla bakıyordu, öfke,hüzün,hayal kırıklığı... Onu takmayarak içeri girdim ve bir masanın etrafında oturan gözleri kan çanağına dönmüş (1'i dışında) 6 erkekle karşılaştım. Ortam çok gergindi bana dik dik bakıyorlardı ben gergin ortamı bozarak konuştum.
-Acaba BTS siz misiniz?
-EVET!
Hepsi aynı anda sinirli bir şekilde söylemişti demek beni istemiyorlardı onlara da süpriz oldu. Normalde istenmediğim yerde durmam ama üzülüyorlardı ve bu benim hoşuma gidiyor.
- Tamam. Dedim ortak tekrar sessizleşti sanırım bu sessizliğe alışık olduğum için önemli olmaz. Sonra bana kapıyı açan çocuk:
-Niye bizim grubumuz giriyorsun? Orospuluk mu yapacaksın? Dedi.
Orospu mu? Ne diyo lan bu sik boylu? *çarpıldı* SAKIN kalamam ama ben!
- PORDON? KARDEŞİZ DE HABERİM Mİ YOK?! SİK BOYLU!! SİZE MERAKLI DİLİM MEREK ETMEYİN ZATEN 6 ERKEKLE BAŞA ÇIKAMIYORUM 7 TANESİNE HİÇ KATLANAMAM!!! BAŞARINIZ SİKİMDE BİLE DEĞİL! NE SİZİ NE DE GRUBUNUZ BİLİYORUM ZATEN!!
Hepsi susmuştu.Sussunlar o anda yeşil kafalı biri:
-Madem umrunda değiliz neden burdasın!!?
- Bu seni ilgilendirmez yeşil kafa.
-Yeşil kafa mı?Yürek mi yedin kızım?!!
-Yürek sevmem ama sen yetmişsin belli oluyor.
Off ben bunlarala ne yapıcam?~~~~~~~~~~~~
Üzgünüm tanıtımdan beri hiç yazmadım ancak ben bu kitabı ilham geldikçe okulda yazıyorum ve orada kitabın yarışına geldim can sıkıntısından yazdım kkk Nys bb!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS SADİST ÜYE ~KTH~
FanfictionBTS in yeni üyesi olan CHOİ Lee Hyuna bir sadist ve katil! BTS bunu öğrenecek ve başlarından bela eksik olmayacak .... kitabımı umarım seversiniz~