Vasárnap 12 körül sikerült felkelnem. Micsoda teljesítmény, büszke vagyok magamra.
Lazán pizsibe lemásztam a konyhába ahol anya sürgött-forgott.
-Jó reggelt!-köszöntöttem egy puszival.
-Reggelt?! Inkább jó delet te lány.-Ölelt magához.
-Mi a kaja?
-Rántott csirkecomb, rizzsel. Úgy tudom szereted.
-Szeretem??? Egyenesen imádom.
Megebédeltünk, majd kényelmes nyári ruhába dobtam magam és elkezdtem pakolni, mivel holnap már mennem is kell Budapestre.
Körte kérte, hogy hamar megszokjam a nagyvárost. Az iskolát anya elintézi, hogy magántanárom legyen még fent leszek.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Két nagy bőröndbe sikerült minden megfelelő ruhát bepakolnom, mivel télig elfog húzódni a műsor és tudni kell rólam, hogy fázós vagyok. De tényleg. Nagyon. Mondom. Lilla is csodálkozik, hogy lehetek ennyire fázós.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Már délután 4 óra fele járt amikor csengettek. Kinyitottam az ajtót és egy lány ugrott rám. Vajon ki lehetett? Természetesen Lilla volt, ki más.
-Jaaaajj te bolond szállj le rólam összeesek alattad!!!
-Na azért ennyire nem vagyok nehéz.
-Dehogynem. Jami nemide.
Szép középső ujjat mutatva nekem besétált,majd bement a konyhába addig én felvittem a táskáját mivel, mint kiderült itt alszik, hogy addig velem legyen még el nem megyek. Hát nem cuki? Imádom a barátnőmet. ❤
Lementem a lépcsőn és a konyhát vettem célba, ahol anya Lillával beszélt. A következő hónapokról beszéltek, hogy mikor megy fel anya meg Lilla meglátogatni meg ilyenek. Jajj el se mentem már erről beszélnek...
Mikor meglátták egyből elhallgattak.
-Jaj kincsem ne haragudj, mi örülünk annak, hogy ilyen nagy dolog áll előtted.-mondta anya és megölelt.
-Hallom...- csuklott meg a hangom és visszaöleltem anyát.
-Szerintem menjetek fel lányok és beszélgessetek, de halkan és időben lefeküdni!
-Igenis anya!!!-mondtuk Lillával egyszerre és vigyázzba álltunk. Persze utána mindhárman nevettünk ezen.
Felmásztunk Lillával a szobámba, majd este 9-ig beszélgettünk, játszottunk, majd eldöntöttük, hogy el kéne menni fürödni. De csak kéne.
-Lilla nem mész el fürödni?
-Eltaláltad.
-B*meg. Akkor megyek én....
-Énis így gondoltam.
Elbatyogtam a fürdőbe, majd egy fél óra múlva kimásztam pizsibe és bementem a szobámba.
-Mehetsz nyomi.
-Nyomi? Miért is?
-Mert azt mondtam nyomi.
-Jólvan törpe.
-Naaaaa megtudjuk beszélni.
-Nem nem törpe.
-Utállak.
-Szeretsz.
-Nem.
-Kösz.
-Hanem imádlak. 😝
Miután ezt a fantasztikus gondolatmenetet letudtuk Lilla elment fürödni, én pedig addig az ágyamba teloztam. Körülbelül 15 perc után meg is érkezett.
-Na csaje végre végeztél 10 óra van már.
-Jóna siettem.
-Na aludjunk. Jó éjt nyomi. 💕
-Jó éjt törpe. 💕
Nehezen aludtam, mivel ha utazok valahova hajlamos vagyok izgulni előző este. Látom Lilla hamar beájult, mázlista.... Mégegyszer megnéztem, hogy beállítottam az ébresztőt, majd olyan 12 fele sikerült nagy nehezen elaludnom.Sziasztok! Remélem tetszett az új rész, bocsánat, hogy ilyen nagy kihagyással hoztam.
Ha tetszett kérlek vote-zatok/kommenteljetek így látom, hogy tetszik nektek.
További szép napot/estét kívánok nektek!
Ölel: Alice❤
YOU ARE READING
Henryvel az élet
Romance✖Röviden a történetről✖ Egy lány szemszögéből íródik a történet, akinek az átlagos életből picit izgalmasabb, érdekesebb lesz az élete. A címből, mint kiderül fog találkozni Henry Kettnerrel aki sokatok számára ismert férfi lehet. Ha kíváncsi vagy a...