💢WHAT IS FANCHANT?💢

452 22 0
                                    

[ Part ni panjang af

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ Part ni panjang af. So kena rajin membaca baru habang Taeyong suka. ]


Note; This is Malay language. Sorry i don't make english language. 😔


Hello! Anyeonghaseyo! Asalamualaikum!

Lemons disini. Yeah Lemons dah lama tak update story fanchant ni sebab sibuk. Ingat form 4 ni boleh honeymoon year? Tak wei. Hahahaha. Tambahan pulak, Lemons ambik aliran Akaun, Sains Komputer and Addmath. Jadi kena fokus lebih sikit dekat pelajaran berbanding update story. Hahahahhaha.

Jadi, Fanchant tu apa? Lemons update this part for yang tak paham apa tu fanchant?

Kalau ikutkan describe story ni,

▷ Fanchant (n).
Was A Song Performed By Fans During A Concert In Progress.

Yeah, fanchant ni lebih kurang for sorak dekat idol kita yang tengah perfomance untuk bagi semangat. Lebih kurang kita sorak dekat rumah sukan sekolah kita time hari sukan.

Kuning! Kuning! Kuning! Go! Go! Go!

Hahhh macam tulah. Okay bagi lagu pulak. Lagu mana yang just ada fanchant je? (Bagi pandangan Lemons)

Okay, selalunya lagu yang title utama? Paham tak? 😂😂😂 mean lagu yang comeback tu. Hahahaha. But tak semestinya lagu title utama tu. Like macam. Lagu BTS Idol is title utama for album answer kan? But lagu I'm fine pon ada Fanchant.

Okay senang cerita. Lagu yang perform dekat show. Tak kisah lah ingkigayo ke. Mubank ke. Or benda lain ke.

M COUNTDOWN.

SHOW CHAMPION.

MUSIC BANK.

INGKIGAYO.

Konsert pon boleh jugak buat fanchant jugak. Yelah. Opkos lah leh buat. Giler ke tak leh buat? 😂😂 Takkan nak sunyi. Hahahahaha

So, pendangan lemons lagi. Fanchant ni lebih kepada lagu korean dari version lain (maksud Japanese version,Chinese Version,English version). Yeahhh just lagu korean je yang ada fanchant :-; tak kan korang tak perasan? Ke lemons je tak perasan yang ver lain pon ada fanchant?

Jadi sape sape nk req fanchant tu. Tolong lah request lagu korean version jelah hehh. Jangan version lain. Susah wei nak cari bosskuuuuu!

So nak cakap apa lagi hehh... Hahhh nama. Nama dalam fanchant tu :-; like,

KIM NAMJOON! KIM SEOKJIN! MIN YOONGI! JUNG HOSEOK! PARK JIMIN! KIM TAEHYUNG! JEON JUNGKOOK! BTS!

Okay nak cakap, setengah fanchant takde pon nak letak nama :-;;; like fanchant Blackpink sebelum ni. Mana ada nama. But after DDDD, baru fans letak nama dalam fanchant. Baru sedap sikit HAHAHA HAHA. And Seventeen punya lagu pon ada nama fanchant. And kena rap nak sebutkan nama teruna pujaan Carat tu HAHAHHAHAHAH.

Then, ada fanchant yang fans buat. And ada juga fanchant yang idol korang buat sendiri. Kay!

And last maybe. If ada birthday member dalam group korang tu. Setengah fans akan tambah sikit fanchant ye like,

Jiae! Happy Birthday!

Bak kata orang, Birthday edition gitu HAHAHHAHA. Kan korang gi konsert tu then tiba-tiba org semua kata happy birthday. Jangan pulak korang jadi cacing kepanasan dekat situ :-;;;

Dah tu je kot lemons nak taip. Penat weiii taip ni HAHAHAHAHHAHA TAH KORANG BACA KETIDAK.

If ada silap. Bagitahu. Jangan lah marah sebab ni dari pandangan saya je.

So lemons buka Q&A About fanchant sahaja :-; jangan pulak tanya sape crush lemons pulak. Huaaaaa.

Meh lah tanya sayang semua. 🐢

Okay. Done taip.

[ Temporarily Unfinished ] Kpop Fanchant™Where stories live. Discover now