Capitolul 2

127 9 1
                                    

    Draga jurnalule,

asta este ziua cea mare cand, in sfarsit o sa o reintalnesc pe mama, ceea ce ma bucira foarte tare. Vreau sa vad daca si-a schimbat comportamentul sau nu! Nu am mai vazut-o de 4 ani, iar acum, am cea mai mare nevoie de ea...sunt foarte emotionata !!

   Imi pun jurnalul in valiza si cobor in sufragerie unde Jenna si tata ma asteptau:

-Buna dimineata, tata !

El imi arunca o privire rautacioasa, iar eu adaug:

-Buna dimineata, Jenna !

-Buna dimineata....draga...spune ea.

-Sunteti gata ? Eu de acum 2 ore..mergem ??

-Da, haideti ! spune el si imi ia bagajul din mana.

   Suntem deja in aeroport, iar avionul trebuie sa soseasca peste 15 minute. Intre timp, Jenna se aseaza pe scaunul de langa mine.

-Ashley, de mult timp vroiam sa vorbeac cu tine...adevarul este ca eu nu vreau ca relatia noastra sa ramana asa. Intotdeauna mi-am dorit o fiica asa ca tine. As vrea sa ma prezinti mamei tale frumos, nu sa te comporti necuviincios.

Vroiam sa ii zic cateva, dar a venit tata si a spus ca avionul nostru deja sosise. Ne-am pus bagajele, iar apoi ne-am asezat pe locurile noastre...de 4 ani nu am mai mers cu avionul. Ultima oara a fost la 16 ani cu mama...inca nu stiam motivul pentru care ei doi se certasera, iar cand il intrebam, evita subiectul..ceva imi spune ca din cauza mea..

    Dupa 3 ore am ajuns in Londra, unde ne astepta taxiul comandat de mama. Totul era asa frumos...am trecut pe langa Big Ben, London eye, Tower Bridge si Buckingam palace.

     Intr-un final, am ajuns in cartierul mamei, pe strada Willow nr. 8.  Totul era minunat pana cand deschid usa si un tampit se baga in ea.

-Dar uita-te si tu. cand deschizi usa aia blestemata...acum ma doare fundul !!!

-Prostule..e vina mea ca tu esti chior din nastere ?

Nanacul pleaca si ma lasa cu ochii in soare, nervoasa.

Am luat bagajul si am intrat pe poarta curtii...tot nervoasa...

     Curtea era foarte mare, la fel si casa. Avea foarte multe flori, dar predominau margaretele, preferatele mamei. Deodata, iese din casa un baiat care cred ca era de varsta mea.

-Va pot ajuta cu ceva ??

-Da, ii spun eu. Unde o putem gasi pe Meredith ? Locuieste aici, nu ?

-Urmati-ma !

   Am intrat in casa prima, apoi tata si vipera, adica Jenna. Eram foarte nerabdatoare sa o vad pe mama..

     Dintr-o camera care cred ca era bucataria, iese o femeie cu ochii verzi-albastri. Era mama !!! Instantaneu, mi-a aparut un zambet larg pe fata, la fel si ei..

-Ashley !

-Mama !!

  Am alergat spre ea si am imbratisat-o...de cand asteptam acest moment !!

    Dintr-odata o lacrima mi se scurge pe umarul ei...o lacrima de fericire. Am dat drumul imbratisarii care a durat aproape 3 minute si l-am chemat pe tata, care la randul lui a imbratisat-o si el pe mama.

    Simteam ca familia e completa pana cand baiatul acela ne intrerupe:

-Scuzati-ma...pot sa stiu si eu ce se intampla aici ?

-Desigur, am uitat ! spuse mama. Max, ea este Ashley fiica mea, iar Ashley ,el este fiul meu vitreg Max.

-Si cred ca trebuie sa profit de moment si sa vi-o prezint pe Jenna, iubita mea ! zise tata.

   Dupa ce am facut prezentarile, vad ca in spatele mamei, este un barbat.

-Buna, eu sunt John !

-Mike ! ii spune tat si da mana cu el.

   John mi se pare un om bun si cu un suflet mare, nu ca Jenna ,dar, in fine...nu toti au noroc in viata.

     Mama ne-a dus la camerele noastre, asa ca am inceput sa despachetam. Dupa ca am terminat, mana a venit la mine in camera:

-Inca sunt uimita Ashley...nu imi vine sa cred cat ai crescut de ultima data cand te-am vazut!

-Mi-ai lipsit foarte mult, mama! Nu vreau sa ne mai despartim niciodata! am spus eu, iar apoi m-am dus sa o imbratisez.

     Brusc, momentul nostru a fost intrerupt de Jenna, care statea in pragul usii cu un zambet fals:

-Vai...dar ce dragut mai fetelor...acum vreau sa discutam ceva foarte important ! slune aceasta si rasuceste cheia usii...

**Sper sa va placa. !!!:)))**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mistery girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum