shean benci aku ke?

12 1 0
                                    

shean ; turun kan laa . kan dekat sekola ni !
kei weng ; diam la . dah sampai dah pun .
shean ; aish . dah turun kan aku- (kata katanya terhenti apabila melihat brian benemani nini )
kei weng ; mari sini saya ubatkan
shean ; takapa . aku okay . aku bole LETAK sendiri (shean sengaja menguat kan perkataan letak bagi brian dan nini dengar)
kei weng ; betul ni?
shean ; yea . dah dah pergi balik kelas . nanti pepandai la aku .
kei weng ; takapala i teman you .
shean ; DONT I YOU I YOU DENGAN AKU LAAAA . geliiiii . panggil kau aku je okay? tak pun nama .
kei weng ; iya la shean~
shean ; tolong papah aku duduk dekat kerusi .
kei weng ; eh tadi kata bole jalan .
shean ; dah la tak payah . susah sangat . (jalan terhinjut hinjut)
kei weng ; dah la cepat . sini . (menolong shean )
shean ; macam ni la baru bff ! (shean hanya senyum pahit apabila melihat brian bersama nini )
nini ; brian ~ i haus .
brian ; nak i belikan air apa?
nini ; orange? tak pun apple hehe
brian ; wait . nanti i datang balik .
kei weng ; shean , nak apa apa tak?
shean ; aku ada kaki bole jalan . hehe dont worry .
kei weng ; aku nak pergi tandas kejap nanti aku datang balik . duduk sini diam diam okay?
shean ; tahula . aku bukan macam budak budak eee .

kei weng pun berlalu pergi . selepas itu nini dengan secara tiba tiba nya menuju ke arah shean dan menarik rambut nya

nini ; macam mana sekarang? kau dekat bawah , aku yang dekat atas !
shean ; lepas la . kusut la rambut aku nanti . urgh
nini ; dengar sini eh . kalau aku tak dapat brian balik . takada siapa boleh dapat dia
shean ; aik?bukan kau yang mintak break? kemain dulu ada bf baru . heh . ni baru terhegeh hegeh dekat brian balik? whut?
nini ; stfu gurl . kau bole pergi mati . (lempang pipi shean dan pipi shean luka akibat terkena kuku nini)
kei weng ; woii ! apa kau buat dekat shean ha?! shean? kau okay?
shean ; okay je . dia ni ha yang beria suruh jangan kacau balak dia . padahal dia yang rosakkan hubungan orang .
nini ; kau jaga sikit mulut kau eh !
shean ; apa selama ni aku suruh mulut aku jalan ke?
kei weng ; nini , kau jangan nak melampau sangat . aku tahu kau tergila gila kan brian . tapi jaga sikit mulut tu !
nini ; kau marah aku kei weng?
kei weng ; then aku marah betina mana lagi?
brian ; apa bising bising ni?
kei weng ; kau tengok la perangai pompuan taktahu malu ni . suka hati nak serang shean . sampai luka muka dia!
brian ; betul ke ni shean ?
shean ; why tanya aku? kenapa tak tanya YOUR FAV GURL? bruh? kau percaya apa aku cakap? aku try nak explain pun kau tak nak dengar . ni lagi nak explain pasal ni . dedua sama . sampah !
brian ; sh- shea- shean?
shean ; what?!! dah kei wen ! jom ! (menarik tangan kei wen)
kei wen ; huh? aha ye . (kei wen terkejut dengan perbuatan shean )

shean menuju ke arah kelas nya dengan keadaan terhinjut hinjut dan marah .

kei wen ; shean ? kalau apa apa call je aku . aku balik kelas dulu
shean ; okay . kei wen , thankyou
kei wen ; untuk?
shean ; ada dekat pihak aku:)

TBC...

hello chinese boy? Where stories live. Discover now