ELŐSZÓ

1.3K 54 8
                                    

oké.

úgy érzem eljött annak az ideje, hogy elbeszélgessünk és letisztázzunk pár dolgot.

szóval kedves wattpados, mielőtt továbbmennél, kérlek ezt olvasd még végig.

szóval..

helló mindenkinek! 😂

egy páran lehet érzékeltétek már, hogy mostanában ez a könyv elég sok kritikát kap. és nem a jó félét.

mindent azért, mert az emberek nem tudják felfogni, hogy ez a könyv egy vicc.

jól olvastátok.

ez egy P A R Ó D I A.

nem egy szexparter kereső könyv omg🤦🏼 olyan nevetséges, hogy vannak olyanok akiknek ez nem esik le.

így hát ezt tisztáznánk. ez a könyv nem a wattpad és tinder összehasonlítására jött létre, hanem azért, hogy az emberek tudjanak maguknak barátokat szerezni. ha nem esett volna le...

rengeteg "kritikát" kaptunk emiatt, hogy mekkora csicskák vagyunk, hogy ezzel szennyezzünk az itteni könyveket, mert 18+-os tartalma van.

hol van itt felnőtt tartalom emberek? xddddd ne legyetek már buták..

hogy egy kicsit magyarázzam a címet: mint tudjátok a címnek az a lényege, hogy figyelemfelkető legyen, kreatív és valamilyen szinten árulja el miről szól a könyv. így hát lett Wattpad mint Tinder. szóval kérlek ne ítéljetek a cím alapján. megköszönnénk.

bocsánat a kirohanásért, én tényleg senkit sem akarok megbántani, de má tele van a faszom ezekkel a hülye kritikákkal. gyerekek, ha nem értitek a viccet ne vegyetek benne részt.

ennyi lett volna xd

és akik meg eddig megvédtek minket azoknak örök hála, egy csomó gépeléstől mentettetek meg minket😂❤️

üdv, KissLucia2004

Wattpad, mint TinderWhere stories live. Discover now