I

297 13 1
                                    

Гл.т. Сашо
Беше поредното междучасие. Във въздуха се носеше миризма на баница със сирене и поредният изпуснат газ от Мартин, тъй като проклетите ми съученици не искаха да отворят скапания прозорец. Станах от стола си и се запътих към отсрещния чин, където любовта на живота ми си стоеше и преговаряше проклетите рекции, на които така или иначе щеше да изкара 5.88... Но за мен... той беше пълна шестица...не, десятка... модел!
- Ей, Гальо, искаш ли да ме изпиташ? - попитах.
Галин се изправи и се извиси над мен с глава - две, тъй като съм странно нисък( wtf ве брат, порасни!)
- Да - каза той.
И в този момент миризмата не се усещаше, проглушителният смях на Кристияна не се чуваше, поредната сесия от тъпи затапки на Мартин и Деси също, а моментът беше вълшебен.
- Как е ,,обсебен от"- попита той.
- besessen von dir* - казах.
Галин ме погледна с омайващите си сини очи, неговият поглед беше весел и целият ме изпепеляваше...
-Сашко, добре ли си? - попита със загрижен кози-майченски глас
-Д-да да, всичко е наред при мен. Защо?
- Ами почна да ти тече лига от устата и се притесних да нямаш бяс.
- Оу, аз...извинявай, ще отида до тоалетната да се измия.
- Мога да дойда с теб, ако искаш
- Разбира се, любовни... *кашля неловко* така де, Галин
- Не се притеснявай, сладурче - Той ме хвана за ръката и тръгнахме.

Чакай малко... ТОЙ МЕ ХВАНА ЗА РЪКАТА HOLY SHITTTT АААААААААААА HDJDUDBKXHDKENDJ
Ама дали ме харесва? Или го прави на базик? О, гръцки богове, помогнете ми да узная сексуалната ориентация на това секси парче.. така де, Галин.

Влязохме в тоалетната, аз го погледнах и видях как светлината, идваща от малкото прозорче, осветяваше толкова хубаво неговите скули, очи и...
- Няма ли да се миеш? - попита ме Галин.
- А, да! - Ейййййй колко неловко значиии.
Почнах да си мия лицето, когато той ме попита:
- Искаш ли да се разходим след училище?
Едва не се задавих с водата. Направо щях да са самоутрепя. Ама наистина.
- Ами да, защо не. - Опитах се да го раздавам тежкар, ама гласът ми беше изстънял като на настъпана ученичка от първи глас. Ех, този хлор в тая вода! Съсипаха я тая държава! КАКВА Е ТАЯ ДЕМОКРАЦИЯ! Добре де, едва ли е от водата, ама все пак!
- Супер.

Излязохме от училище и навън имаше дъга

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Излязохме от училище и навън имаше дъга. Галин ме погледна и се подсмихна.
СЪДБАТА ДАВА ЗНАЦИИИИИ АЙАЙАЙАУУУУУУУ
Тръгнахме към леприкона в края на дъгата, за да му откраднем парите и да си купим къща, където да отглеждаме децата си. Ще бъдем мама 1 и мама 2. Трябва да са две - едно момиче и едно момче, момичето ще се казва Гали, а момчето- Алекасанда... Добре де, малко прибързвам, все пак още не съм организирал сватбата! По-скоро Стоил
ще я организира.
И тръгнахме да ходим...

*besessen von dir - обсебен от теб*

Галекса Where stories live. Discover now