2 Captiv in propria minte

112 8 0
                                    

Dupa ore in care am stat de vorba si am analizat mai bine jurnalul s-a intamplat ceva foarte ciudat. In acel moment am simtit un fior ce ma cupreindea incet si in minte imi apareau tot felul de imagini stranii si infticosatoare, imagini care erau exact ca cele din jurnalul lui Demi. Pentru cateva minute bune m-am deconectat de lumea reala. Eram captiv in mintea mea, un univers straniu, plin de magie neagra si demoni. Demi ma striga ingrijorata * Harry, Harry, esti bine?* dar eu nu puteam sa fac nimic. Eram ca un prizonier in propria minte.

De cum mi-am revenit am stiut ca trebuie sa plec intr-o calatorie pentru a afla mai multe despre trecutul meu.

I-am povestit totul lui Demi, care era asa ingrijorata incat incepuse sa planga. A spus ca vrea sa ma insoteasca in aceasta calatorie , iar eu am fost de acord ( cum sa refuzi o fata atat de frumoasa) si am promis ca voi avea grija de ea.

Uram sa plecam maine seara. Pana atunci aveam multe de facut si multe de descoperit.

In seara aceea am adormit repede. Cred ca tot ce se intamplase in mintea mea ma extenuat. Am avut insa multe vise ciudat. Am visat cum eu si Demi ne luptam cu o armata de gnomi si cum zburam pe un dragon si multe alte lucruri infioratoare.

Circul vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum