Ziua 2

88 3 0
                                    

-Scumpoo......*o striga mama ei din living*

-Da mama....*raspunde aceasta la randul ei iesind din bucatarie cu un castron de popcorn , si asezandu-se langa mama sa pe canapeaua din fata televizorului urias*

-Ce ai zice de un film? ....ca tot avem si popcorn...*intreaba mama sa*

-Da....ce zici de A walk to remember ??

-Perfect..

Ceasul in stil vechi de pe peretele livingului indica ora 23:40..

Anais ia o patura din debaraua de alaturi , si o inveleste pe mama sa care era intinsa pe canapea...

Inchide televizorul si stinge luminile si urca la ea in camera ....

Se imbraca in pijamalele ei confortabile cu ursuleti si se baga in pat la somn....

Ora 00:00 ....telefonul lui Anais suna de zor pe noptiera acesteia...

Aceasta tresare la auzul melodiei ce i invadau urechiile...se ridica in sezut, aprinde veioza care se afla pe acceiasi noptiera cu telefonul ei...dupa care isi ia telefonul in mana....

Numar necunoscut .......scrie pentru a doua oara pe ecranul acestuia...

Un fior i strabate sira spinari lui Anais dar isi ia inima in dinti si raspunde.....mainile tremurandui de spaima.

Anais: ....

X: Hey scumpa..dormeai?

Anais: Da dormeam...si as putea sa stiu cine ma cauta la o ora asa tarzie ca asta ?

X: Ce nu ma mai tii minte de aseara..?

Anais: Oh...mda tu erai...

X: Oh...deci sa inteleg ca mi-ai dus dorul scumpo?

Anais: Nu mai imi spune asa si nu, nu ti-am dus nici un dor..

X: Bine, bine cum zici tu *dupa care incepe sa chicoteasca*

Anais: De ce ai sunat?

X: Da ce nu mai are voie omul sa sune pe cineva? E o tara libera scumpo..

Anais: Poti te rog sa nu mai folosesti acest apelativ..?

X: Shhttt.....ca stiu ca iti place...

Anais: Sincer...ma dezgusta..

X: Apropo..ca sa iti raspund la intrebare...te-am sunat sa vad ce faci..

Anais: Aha....ai terminat ? Ca deja mai plictisit....si fac nemaipomenit de bine avand in vedere ca este 00:00 noaptea si as vrea sa dorm

X: O sa ai timp sa dormi dupa ce vorbim...

Anais: Eu zic ca nu avem despre ce sa vorbim..

X: Ba din contra, avem multe de vorbit...

Anais: Oh serios....uimeste-ma ce am avea noi de vorbit?

X: Pai......

Anais: Zii odata...

X: Nu pot....

Anais: De ce? Cine esti defapt ?

X: a inchis

Si uite asa mi-am pierdut 10 minute din viata vorbind cu un idiot necunoscut care ma suna la 00:00 noaptea...se gandeste Anais....

Aceasta observa la geam pe dinafara un trandafir negru...

Se indreapta spre geam si il deschide...ia trandafiru si dupa inchide geamul inapoi..nu inainte ca da arunce o privire afara..Nu era nimeni..nici vreo silueta de om ...nici macar masini nu erau...practitc strada era pustie..

Prins de trandafir se gasea un biletel negru impaturit foarte bine...

Anais se pune in pat....si inspecteaza trandafirul...

Nuanta de negru era una aparte , iar mirosul era divin....ia si biletelul dupa care trandafirul in aseaza in paharul cu apa de pe noptiera sa...desface biletelul iar pe el scria...

      " Noapte buna scumpa mea"

El......este singurul cuvant ce i trecea prin mintea lui Anais...

Un apel la miezul nopti, si un trandafirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum