Hey, merhaba. Seni çok çok çok uzun süredir tanımıyor olsam da sanki kendimi bildim bileli tanıyormuş gibi hissediyorum. Harry Potter sayesinde tanışıp, pjo sayesinde yakınlaştık. Sen aos izliyodun sonra baya bi böyle spn fanı oldun. Ben de seni doctor whoya başlatmaya çalışıyodum. Bir sürü maceramız oldu online olsa da, bazı insanlarla kavga ettik birlikte sövdük birlikte eğlendik, yeni insanlarla tanıştık birbirimizin arkadaşlarıyla falan,,, yani güzel bir interaksiyon oldu. Sonra 7 ocak falan derken adı anılmaması gereken kişi geldi zkxlslclzlcl öyle derken falan işte yazdan sonra baya az konuşabildik, hatta neredeyse hiç konuşamadık; senin sınavın vardı, benim okulum çok yoğundu. Sürekli bahaneler ürettim. Özür dilerim. Seni çok özlediğim zamanlar oldu ve sonra senden birazıcık azıcık bi hoşlandığımı fark ettim. Sonra da BAYA BAYA hoşlandığımı fark ettim falan derken işte. Yama oldu❤️🌈❤️ falan filan feşmekan şuan ellerim titriyo ve uhm watsap mesajı yerine böyle yapmak istedim. Baya baya kısa oldu. Seni seviyorum. Doğum günün kutlu olsun 🥰 Seni 30000 kez seviyorum (evet otuz bin üç bin değil)
ily3000times sana ve sadece sana
Bu bölümün normalde sabah erkenden atılması gerekiyordu ancak maya adlı bir gerizekalı saçma bahaneler falan derken saat 2 ye kadar bekledi aq. Nasıl bir insan bu ya nasıl gerizekalı salak aciz bir insan.