"umut"

29 2 3
                                    

Ve beklenen an geldi bebeğimiz dünyaya gelmişti.Adını "UMUT" koymuştuk.Erkekdi bu arada.Babası Mert ise biraz olsun daha iyyiydi.Gerçekten iyiydi.

Sonra İş imkanı bulmak da zordu.Ben bir kadına gidiyordum.Yaşlı bir kadına bakıyordum.Mert ise evde çocuğa bakıyordu.Bu iş bize fazla imkan vermiyordu ama Mertde çalışamıyordu nee gelir elden.Mert bir kaç hafta sonra ayaklanmıştı.Hemen de iş bulmuştu nasıl oldu bilmiyorum ama öyleydi. onun aldığı para daha fazlaydı ben de çalışırsam çocuka kim bakacaktı ki..Kimse nun için işi bırakmak zorunda kalmıştım.

Ev de ördüğüm bir şeylerden satatrak bebeğn ihtiyaçlarının yarısı çıkıyordu.Umut büyümüştü kocaman adam olmuştu sanki.Sarı saçlı renkli gözlü ve uzunca boyu vardı.Mert'de 2 gündür gelmiyordu neden acaaba?ımm neyse merte sonra tekrar dönceğim.

Asya diyoordu Mert baana anne demek yerine neden bilmiyorum.. mert büyüdüğü için ben çalşıyordum ama sonra sonra Dedem geldi.Evet ölmemiş hala yaşıyordu beni nasıl buldu bilmiyordum am o anda kalkaldım.Sessizlik olmuştu.İçeriye doğru yaklaşan Beyfendi sessizliği bozmuştu.Sıska birisiydi siyh saçlıydı..Dedemin boynuna atlamıştım.Sarılmıştım ona sımsıkı.Ama dedem beni geri itikledi.

Ben :ne oldu dede neden böyle yapıyosun.?BU beyfendi de kim.Neden geldin?diye sormaya başladım.

Dedem :Bizi içeri davet etmeyecek misin dedi

Ben:Ta Tabii buyurun gelin dedim.

Girdiler ve dedem anlatmaya başladı.

Dedem:Bak Aysya seni bulmak için senelerce uğraştım

Ben:Ve buldun şimdi.

Burda kalalım arkadaşlar sonra o beyfendi evden dışarı çıktı.

Dedem:Evet buldum ve Umutu almadan bir yere gitmeyceğim.onaiyi bakmayacağını biliyorum..Peki bu adamı tanıdın mı?tanımadın deyilmi?o kşm biliyor musun o senin merti gördüğün gün ki ama hiç onun yüzüne bakmadığım kişi.mert  onun ellerinde.onun yanında söylemedim ama merti kurtarmalısın hemde hemen hızlı ve dikkatlı ol canım torunum. :) dedi tebessüm ederek..








HAYATA TUTUNMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin