■Gina■
Mijn ouders hebben het al een hele tijd over ene Niall. Tjaa... Bij die naam denkt iedereen gelijk aan Niall Horan van One Direction. We hebben dezelfde achternaam. Nou en? Hij is op dezelfde dag als ik jarig... Nou en? Hij is 2minuten voor mij geboren... Nou... WACHT WAT?!?! Ik ben geboren op 13 september 1993 om 00:03. Hij op 13 september 1993 om 00:01. Nee... Nee... Nee... Dit is niet waar?!? Ik moet bewijs hebben. Mijn ouders laten hun mobiel altijd thuis dus ik kan makkelijk kijken of zijn nummer erin staat. Ik ren naar beneden. Mijn moeders mobiel ligt op de tafel. Ik pak hem en scroll door haar Contacten. Jackpot! Niall Horan. Ik zet zijn nummer in mijn mobiel en leg mijn moeders telefoon weer op tafel. Ik plof op de bank en besluit hem maar te gaan appen.
{GESPREK NIALL EN GIGI}
Ik: Heey Niall! Je kent me niet maar ik ben Gigi. Mijn ouders hebben het al een tijdje over ene Niall. Kan het kloppen dat jij dat bent? Jij bent als het goed is geboren op 13 september 1993 om 00:01. Ik ben geboren op 13 september 1993 om 00:03. Kan je me vertellen of ik gelijk heb? Ik ben namelijk nogal Confused... XX- Gina
Niall: Heey Gina! Dat ben ik! Tja wat moet ik zeggen? Ik ben je broer. Ik woonde alleen ergens anders. Ma en Pa hadden het te duk om op een tweeling te passen. Dus hebben ze me naar Tante Olivia gebracht. Jij hebt haar ook nooit gezien. Waarom ik je nooit mocht zien is een raadsel. Je hebt inderdaad gelijk en kom anders naar Australië. We zijn daar omdat we onze tour aan het voorbereiden zijn. XX-Niall
Ik: Is goed! Wat moet ik tegen Pap en Mam zeggen? Ze geloven me vast wel.
Niall: Zeg maar dat je toe bent aan een vakantie voor jezelf.
Ik: Okeee!! Ik vertrek vanavond. Xxx
Niall: De jongens en ik wachten op je op het vliegveld. Xxx
Ik: Ik miss jeee xxx Lmao :p Snappie? Ik heb je nog nooit gezien maar ik mis je ... Nee??? Okay...
Niall: Omg Haha je hebt Humor!! Heb je van mij Lol! Kmis jou ook! Xxx Tot strakss
Ik: Tot strakss xxx
Niet. Te. Geloven. Ik appte zojuist net dé Niall Horan. Dé Niall Horan is mijn broer... Mijn ouders komen binnen. "Heey lieverd."Glimlacht mijn moeder. "Heey. Kan ik wat vragen?"Vraag ik. "Altijd."Zegt mijn vader. "Ik ben aan een vakantie voor mezelf. Is het goed dat ik naar Australië ga? Ik bel wel als ik naar huis kom."Zeg ik. "Tuurlijk lieverd!"Zegt Mijn moeder. "Omg jullie zijn de beste!"Glimlach ik ik knuffel mijn ouders en ren naar boven. Ik pak mijn tassen in.
*De volgende dag om 07:10*
Ik loop naar de band om mijn koffers op te halen. Maar dan zie ik dat mijn koffers er niet meer zijn. Ik kijk om me heen. Geen koffers. Achter me hoor ik iemand kuchen ik draai me om. "Niall?!"Roep/Vraag ik. Tranen stromen over mijn wangen. Bij hem ook. Ik zie dat hij mijn koffers heeft. Hij zet ze neer en knuffelt me. "Niall."Snik ik. "Sst rustig maar. Ik verlaat je niet meer."Snikt hij. "Nialler wij willen je zusje ook ontmoeten."Grinnikt een jongen achter hem. Het is Louis. Ik laat Niall los en veeg mijn tranen weg. "Heey."grinnik ik. "Heey."Zegt Louis. "Ik ben Gina."Glimlach ik. "Heey Gina."Grijnst Louis. "Heey Louis."Grinnik ik. Ik stel me ook aan de andere jongens voor en knuffel ze. "Huis?"Vraagt Niall. "Huis."Herhaal ik als antwoord.
*Aangekomen bij het huis*
"Wauw... Dit is GIGAAA!!!"Roep ik uit. "Het is maar een klein huisje."Lacht Zayn. "SHUT IT ZAYN!! Dit had ik niet in Mullingar. Laat me genieten."Zeg ik nog steeds het huis bewonderend. "Pas op! We wonen bij ons voorprogamma in huis."Lacht Liam. "Jongens of Meisjes?"Vraag ik. "Jongens. Of hoe je ze ook wilt noemen. Het zijn de jongens van 5 Seconds Of Summer."Zegt Harry. "DAFUQ!!! Zit mijn haar goed?"Vraag ik aan Niall. Niall likt aan zijn hand en doet mijn haar goed. "Jakkes Niall! Shut it!"Ik kijk hem vies aan. Niall lacht en ik doe zenuwachtig mijn haar terwijl de jongens mijn koffers dragen. Niall opent de deur en de jongens zetten mijn koffers in de gang. Er komt een jongen met Zwart haar naar beneden gerend. "LIAM HELP!!! MICHAEL GAAT ME VERMOORDEN!!!"Roept hij. Het is Calum! Achter hem rent een jongen met Roze haar. Het is Michael. "CALUM! GEEF TWINKEL TERUG!!!"Schreeuwt hij. "Stoppen! Er is een meisje bij."Zegt Harry half lachend. "Meisje? Of ik zie dubbel of Niall heeft een zusje..."Zegt Michael. Ik kijk Niall aan. "Ja."Antwoorden we tegelijk. Ik lach en Niall trekt me mee naar de woonkamer waar nog 2 jongens zitten. Luke en Ashton. Ze zijn aan het gamen. "LUKE ASH!!! WE HEBBEN EEN MEISJEEEEE HIIIEEEERRRR!!!!!"Roept Michael. "Michael je krijgt een eenhoorn onesie nu stil."Zegt Luke. "Laat mij maar."Grijns ik. Ik ga voor de televisie staan. "Dude... Woow..."De jongens kijken met open mond naar mij ik bloos en loop weer naar Niall. "Niall is een meisje geworden."Lacht Ashton. "Dude?! Dat is mijn zusje."Zegt Niall 'Beledigd'. "Heey ik ben Gina."Glimlach ik. "Heey. Ik neem aan dat je ons kent?"Vraagt Luke. "Eenhoorn/Pizza boy of tewel Mikey. Nirvana boy aka Luke. Bandana drummer Ashton. En Kleine basgitaar Calum."Grijns ik. Alle jongens barsten in lachen uit. "Is er eten?"Vraag ik aan Niall. "In de keuken."Zegt Niall door het Lachen door. Ik loop naar de keuken.
♣♧◆◇■□●○•°▲▼▶◀↑↓←→☆★▪▪
Kort stukkie... sorryy :(( ben drukkiez met school. Im really Sorry... :((
JE LEEST
He's my brother
FanfictionGigi Horan woont in Mullingar. Als ze ontdekt dat ze een broer heeft wil ze meer informatie. Ze liegt tegen haar ouders en Kijkt in De telefoons van ouders. Als ze zijn nummer heeft belt ze hem op en spreken ze af. Wat als haar ouders dit ontdekken...