Ea - Heii :* ce faci ?
El - Dhoamne... nu ma intreba ce am ... m.am saturat de tot si toate in momentul de fata ...
Ea - De ce spui asta ce sa intamplat ?
El - iubesc o idioata care nu merita asta.... sunt luat de prost
Ea - Off te inteleg perfect .
El - Ba nuu nu intelegi nimic asta crezi tu ca intelegi dar nu este asa ..
Ea - Nu ma contrazic ..tu ai multe pe suflet ..
El - Da am pentru ca sunt lasat Balta de o persoana care am facut tot posibil sa fie Bine cum sa ma simt Bine ......
Ea - Si ce a facut ?
El - Cred ca o sa fac o criza de nervi dar pot incepe frumos cu o poveste super tare cu final fericit ! ;)
Ea - Sa te aud !
El - Era o fi frumoasa de aprilie Eram in casa era chiar Dimineata .Nu dimineata care mi.o doream eu sa fi.e . Era ploioasa... Stateam Cu pixul si caietul in fata ma uitam pe fereastra era inorat cand deodata vad un baiat care alearga dupa o fata si se cearta in fata casei mele .
----- \SA intram in Rol .
Ea - Lasa.ma imi faci rau de ce nu intelegi nu ma mai cauta !! ..
El - De ce nu ma intelegi pe mine ... uite.te in cel hal arat tot ce fac fac pentru tine si noi de ce nu vezi asta ..
Ea - Am inteles dar vreau sa ma lasi in pace ... nu vreau sa ma mai cauti !
El cu lacrimi in ochi cum poti spune asta .... am avut incredere in tine .. Eu chiar Te iubesc ...
Ea - Asta Credeai tu ca ma iubesti dar nu este asa sunt ranita din cauza ta ..
El - Esti ranita ? off doamne imi pare rau dar nu stiu dar am 18 ani stiu ce este iubirea .
Ea - Bine ca sti acum lasa.ma numai trage de mine !!
El - Tu nu intelegi eu chiar Te iubesc ....
Ea - Lasa.ma .... !! sa terminat totul ..
El - Cu lacrimi in ochi .. esti tot ce am te rog.. ;( sa prabusit la pamant ! Cand deodata fata se uita pe geam si striga Mamaaaaaa !!
Mama - Da iubito ce sa intamplat ?
Ea - Este un Baiat in fata casei noastre cazut ..jos !
Mama - Off Dhoamne ... Cobor imediat .
il trage in casa si il pune pe canapea.
Mama - Cine esti dragule ?
Jack - Deschide ochi si se uita in stanga dreapta zise jack era tulburat ce sa intamplat ?
Mama - Esti Bine acum linisteste.te putin .
- In tot acest timp . jessica coboara jos
- jessica - ce sa intamplat mama este totul ok ?
Mama - da iubito doar a avut o cadere atata tot poti merge sa vorbesti cu el vad ca se simte mai Bine .
jessica - da mama dar nu pot ...
Mama - Nu fi naiva incearca doar o sa fie totul Bine .
Jessica - Heii ce faci ?
El - Stau aici... si eu Va Multumesc din suflet pentru tot .. !
Ea - Nu fi prostut a trebuit sa facem ceva nu puteam sa te lasam acolo in strada :* !
El - Sunteti o familie frumoasa si o casa superba .
Ea - Nu pot spune ca totul este perfect ..
El - De ce nu ?
Ea - Nu conteaza asta dar ce sa intamplat mai exact acolo afara ?
El - Nu o sa intelegi niciodata aceea poveste cum sa sfarsit ..
Ea - Zi vreau sa aud si sa te inteleg. !
El - Vaii .. Eram intr-o dupa amiaza eram pregatit sa plec eram prin in trafic sa cumpar un colier si un trandafir . a fost perfect am asteptat ceva dar..
Ea - Dar ce ?
El - Nimic ora exacta era 6 fix atunci ne intalneam noi in generam am asteptam m.am invartit de cateva ori m.am asezat jos .. stateam cu
spatele de un gard ma uitam in stanga parca acum o vedeam ca vine cum vine ea deobicei .. insa nu a fost asa ..
Ea - De ce ? Spune este foarte interesant ..Si trist tot odata .
El - Am vorbit cu ea la telefon da nu da nu da nu Da iesim afara ! Eram Bucuros ... sa o vad cu toate ca plecase la O nunta in olt .. am asteptat.o sa vina chiar am promis sa numai intru pe facebook pentru ca asa zise ea
.
Ea - Ai ascultat.o Bine ai facut ..
El - mda ... asa si am inceput ... ametit nu stiam ce sa mai fac pe drum sa tot merg ... si sa ajung la ea nu stiam ce sa fac ce am cumparat
Sa revenim la prezent .