Recunoastere

16 2 1
                                    

Asa eram in incapere cand deodata intra mama lu Diana am incremenit toata stiam ca sensul ar fi sa imi vorbeasca si sa stie ce sa intamplat dar totul in jurul meu era prea intunecat intra si se aseaza Buna ziua pot lua un loc ? ,
Da poftiti spuse mama .
In aceel momet  un zbarlit pe piele  ma luat nu stiam ce sa fac ma gandeam la faltul ca , nu are sa  vorbeasca cu mine doar sunt in situatia asta si pe patul asta si incaperea asta care miroase ingrozitor asteptam cu nerabdare sa ies din salon si sa ajung la fereastra mea si patutul meu comod .
Emma de ce esti ingandurata ?
-Mi-e somn .
Sa sti ca , trebuie sa imi dai niste explicati o sa dureze ceva .
Bine..
Vreau sa te intreb ce sa intamplat acolo pentru ca aceel baiat care ai fost a facut parte din familia noastra nu chiar dar fata jassica stie foarte Bine cum a decurs totul si nu este Bine ce ai facut ma mir cum ai scapat din asta .
Stiti Doamna eu trebuia sa fiu in locul lui stiti niciodata nu m am gandit ce poate face un baiat dar o sa ma gandesc mereu la el si clipele frumoase chiar daca am omorat un suflet .. Care si a dat viata pentru mine asa ca am invatat multe din asta .
Nu cred ca , are rost sa mai continui o sa ma apuc de altceva dar o sa fie scris din inima si multe altele interesante cu toate ca , acum a intrat in viata mea o alta persoana daguta si am stat si povestit si prin ce am trecut ca am fost plecat prin  Bucuresti sa o vad   cu toate ca, nu stiam traseul am ajuns la ea si cat am vorbit .. A inteles  multe dar nu  indeajuns cu toate ca , este diferita si are niste ochi superi dar zambetul stiti voi despre ce vorbesc a ramas wat .
Pentru ca eu vorbesc la deschis totul si na , sunt sincer aveam manutele reci si ma cuprins de obrajori si ce super a fost totul estr diferit dar pot scrie multe altele ce se intampla in viata mea .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 29, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima zi .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum