Meditace

2.2K 69 11
                                    

Meditace je asi základ skoro všeho. Neučit se meditaci je asi jako neumět číst, když jdete na střední.

Meditovat umí každý a vsadím se, že i vy jste už určitě meditovali, i když ne úmyslně. Jestli jste si někdy sedli a na nic nemysleli, protože jste byli třeba unavení, tak se dá říct, že jste meditovali. Nebo jestli jste se někdy nudili tak, že jste jen "blbě" čuměli do zdi. Kdykoli, kdy jste prostě vypli a na nic nemysleli, tak se to dá považovat za meditaci.

Meditaci má každý v sobě a jak jsem už řekla, každý ji umí, jen na ni v dnešní uspěchané době zapomínáme.

Skrz meditaci můžeme promlouvat s bohy, najít své duševní zvíře, astrálně cestovat a mnoho dalšího.

Meditace je důležitá jako umět dýchat a při trénování to může jít i stejně snadno. Uvolňuje a vyrovnává energie se kterýma se dá různě pracovat.

Doporučení a rady
Většinou se medituje v tureckém sedu nebo v sedu "Lotosový květ" nebo něco mezi. Vyberte si ale polohu, která bude příjemná vám.
Nedoporučuji ovšem ležení, protože se může stát, že usnete a to může být problém. Také se vystavujete nebezpečným energiím a bytostem, které by vám mohli chtít ublížit. Ruce nemusíte mít nutně na kolenou dlaněmi vzhůru, jako to známe z filmů. Nechte si je tak, jak vám bude příjemné.

Ze začátku doporučuji meditovat jednou nebo dvakrát do týdne alespoň pár minut. Hlavní je pravidelnost. Pokud máte ovšem pocit, že vám to nestačí, klidně můžete meditovat víc. Tělu ani duchu to neuškodí.

Při meditaci by člověk neměl myslet na nic, to je ovšem těžké, hlavně v začátcích, proto doporučuji soustředit se na dech. Pokud jsou myšlenky i tak hlasitější, počítejte nádechy a výdechy do deseti a pak zase znovu. Jestli vám ani toto nepomůže, tak nad tím nelamte hůl a nechte myšlenky plynout, dívejte se na ně jako na film a u žádné se nezastavujte. Časem začnou utichat.

Pokud jste v rušném prostředí, vemte si sluchátka a poslouchejte hudbu. Osobně mám ráda díla od autora Peter Crowley, který má spoustu skladeb, kde určitě najdete tu, která vám padne do noty. Hudba je také jednou z možností, jak se lépe soustředit, ale některé lidi to může spíše rušit.

Zkoušejte meditovat na různých místech. Meditace venku, kde můžete cítit energii, je úplně jiný zážitek.

Také zkuste meditovat s různými kameny nebo svíčkou. Každý kámen pomáhá k různým věcem a každá barva svíčky znázorňuje něco jiného. 

Tradičně se medituje na polštářku, 10 cm nad zemí, ovšem není to podstata, takže je to jen na vás.

Tradičně se medituje na polštářku, 10 cm nad zemí, ovšem není to podstata, takže je to jen na vás

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Základy čarodějnictví a magieKde žijí příběhy. Začni objevovat