part 1

15 2 2
                                    

-Hello a nevem Emma North 17 éves vagyok.Most költöztünk el Floridából mert anyukámat áthelyezték Washingtonba mert ő ugyan is  ügyvéd volt és nagyon jól csinálta.Egyszer egy komoly ügyön dolgozott és egy maffiavezért kellet rács mögé jutattni.Egy nap amikor anyukám  dolgozni ment akkor valaki egy fekete furgonból háton lötte és azon  nyomban meghalt.Én erröl semmit nem tudva ülök a sulipadban mert ez volt az utolsó órám az új suliban  am nagyon szar volt senkit nem ismertem és csak két embert ált velem szóba egy lány akit samantának hívtak a másik egy srác volt a neve Will aki nagyon aranyos volt egy kicsit bele is szerettem, gyönyörű raszta haja  barna szeme van ,  és mindig egy arany nyaklánc lógott a nyakában. Na mindegy amikor a házunk elé értem akkor ott ált két rendőr az ajtóban és kérdezték tőlem.                            -Maga Emma North?-....kérdezte tőlem az egyikrendőr......                                -Igen-Válaszoltam idegesen és megkérdeztem tőlük hogy miben segíthetek ..Erre a az egyik rendőr ezt mondja...                                           -Be mehetnénk inkább a házba?-Kérdezték. 
-Adhatok egy kávét vagy vizet vagy üdítőt?-kérdeztem .
-Nem kérünk semmit köszönjük.
-Kérem üljön le mert fontos dolgot szeretnénk közölni önnel.
-Sajnállattal közöljük önnel hogy az édesannyát súlyos baleset érte és a mentők nem tudtak már rajta segíteni, őszinte részvétem.-válaszolta az úr
Nem tudtam megszólalni és össze estem a rettenetes hír után és elsötétült körülöttem minden. Egyszer csak ki nyílt a szemem, minden olyan homályos volt majd megláttam egy emberi alakot aki felettem ált aztán kezdett minden jobban láttam,ott ált felettem sam. Aggódva kérdezte hogy mitörtént velem. Meg sem tudtam szólalni mert bejött az orvos.
 -Kedves kis hölgy jobban érzi magát?-kérdi a doki
Én meg válaszoltam neki hogy nem emlékszem semmire az elmúlt 3 órából.
-Erre sam azt mondta hogy össze estél otthon a rendőrök hoztak be téged a kórházba.- mondta, majd derengeni kezdett hogy miért ájultam el , eszembe jutott hogy mit mondtak  rendőrök és retenetesen sírni kezdtem. Próbáltak megnyugtatni de nem sikerült, estére még bent tartottak,de sam monda hogy próbáljak meg aludni de nem tudtam álomra hajtani a fejem, mindig csak anyukámra tudtam gondolni és hogy az apám meg egy utolsó szélhámos. Gyereket tud csinálni de a felelösséget nem tudja érte válalni, 4 évesen láttam utoljára. Másnap reggel felkeltem és ott áll William meg sam, nagyon megszeppentem samat oda hívtam magamhoz mondtam neki.
-Ez a te műved ?-kérdeztem,erre ő elmosolyodott mert tudta hogy kicsit belezúgtam a fiúba. Ezek után oda jött hozzám william ...
-Szia fogadd őszinte részvétem ha bármiben tudok segíteni csak szólj!- mondta.
Én erre elpirultam,látta rajtam és ő is zavarba jött, ezek után néma csend volt. Egyszercsak bejött az orvos
-Jó reggelt- mondta .
-Mondja mostmár haza mehetek?-..kérdeztem a dokit....
-Pont emiatt jöttem csak írd itt alá és már mehetsz is-...Aláírtam és az orvos elköszönt és szép napot kívánt..
Majd sam mondta hogy hozott nekem ruhát. Ezután megkértem őket hogy várjanak meg kint.10 perc után kijöttem és elindultunk a kijárat felé. Mikor ki értünk ott ált egy fekete ford mustang.Teljesen lesokkoltam .Kérdeztem hogy kié lehet erre egy hangott hallottam a magam mögül, hát william-é volt,oda rohantam a kocsihoz és elkeztem csókolgatni . Erre will és sam elkedtek nevetni.
-Mi olyan vicces?-durcizva bámultam rájuk fél szemmel
-Semm semmi-feleték egyszerre , utánna
 beszálltunk és indultunk hozzánk.
-Figyelj emm , mivel az anyám a gyámügynél dolgozik és én nagykorú lettem , ezért azon agyaltam hogy lehetnék én a törvényes gyámod-mondja félénken.
-Hát...ez nagyszerű lenne-vidulok fel.
Ezek után nem beszéltünk csak élveztük a csendet....

Haliii!
Ez az első könyvem amit írtam csak nem publikáltam mert sok volt benne a hiba!
Ha tetszik akkor vote-olj vagy kommentelj.
Puszi😘

WilliamWhere stories live. Discover now