part2

7 1 0
                                    

Egyszer csak megszólalt 5sos lie to me című száma amit muszály volt énekelnem. De sam is így volt vele így a hátra lévő időben elkezdtünk énekelni. Mikor befejeztük a kis kincertünket , láttam hogy megérkezdtünk. Elkeztem sírni de william oda jött és megölelt olyan jó érzés fogott el amiről eddig fogalmam sem volt. Hirtelen elengedttem és szipogva haladttam be a házba.

Másnap suliba mentem és leültem a padomba.Egyszercsak bejött az ofő és mondta hogy van 4 újj tanulónk két lány és két fiú.Az eggyik lányt úgy hívták hogy pegie , a másikat meg chelsie meg a két fiú charlie puth és shawn mendes , nagyon kedvesek voltak néhány nap alatt mind a 7-en elválaszthatalanok lettünk, mindig nálunk voltunk nagyon sokat hülyültünk egymással bevallom egy kicsit azért perverzek is voltunk főleg charlie meg shawn , will csak picit.

Éppen a szobámban ülök és tanulok , mikor meglátom hogy sam hív.
-Azonnal gyere a parkba, ezt látnod kell!-hadarta él és kinyomta. Kíváncsian el is indultam

Majd nem sokkal késöbb megláttam hogy a fiúk az én bikinimben flangálnak.
-Samantha miért az én ruhám van rajtuk!-sikkantottam fel mikor a két idiótára szegeződik a figyelmem.
-Mert nekem kicsi a seggem és a mellem , így nem lettek volna jók rájuk , de neked meg jó az alakod hozzá , így azokat csórták el-mondta teljesen nyugottan.
Bólintottam és elindultam a fiúk irányába.
-5 PERCET KAPTOK HOGY LEVEGYÉTEK A RUHÁIMAT VAGY A FARKATOK FOGJA BÁNNI! VILÁGOS!?-Kiáltottam rájuk mert azok a kedvenc fürdőruháim voltak és egy fontos személytől kaptam még annó.
Eleget tettek a kérésemnek és átöltöztek majd a kezembe nyomták a ruhákat.
Ezek után semmi izgi nem történt így hozzánk indultunk
(milyen meglepő😂)...

-Briana azt mondta pegie-nek hogy egye meg luke kakiját és picsán rúgta,majd elszaladtt!-mondja már visítva chelsie a sztorit amibe peg uncsitesója aki 6 éves , picit beoltotta a csajszit seggen rúgta.
Mindannyian jót derültünk rajta, még az említett lány is.
Bár a jókedvünk nem tartott sokáig....
Pár percel később csengettek és én nagy nehezen kicammogtam odáig.
Kinyitottam és egy 40-es éveiben járható férfit véltem felfedezni aki felettéb ismerős volt valahonnan.
-Miben segíthetek?-kérdeztem és a férfit meglepte kérdésem de jött a következő.
-Emma?-néz rám szomorúan a pasas.
-Igen de elmondaná ki maga ha kérhetem?-kérdem picit idegesen.
-Hát nem ismersz meg?-Kérdezte remegő hangon.
-Valahonnan ismerős de nem....-felelem zavarodottan.
-Én vagyok az apád!-feleli szomorúan. Én csak sokkoltan bámulok rá.
-Az...az nem lehet-remeg meg a hangom.
-Picúr , sajnálom hogy elhagytalak titeket és tudom nem lehet helyrehozni-néz rám és látom könnyes a szeme.
-A sajnálatoddal nem érek semmit! Miért nem tudttál velünk matadni?!
Ha most egy család lennénk akkor anya....anya még élne...!-kiabálok sírva
......

WilliamWhere stories live. Discover now