I am not broken.

21 0 0
                                    

I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken. I am not broken.

No matter what you say I will ALWAYS                                      reply with I'm Fine

What's my life like?Where stories live. Discover now