BEN NE DIYECEGIM ?!?

27 0 0
                                    

                 -Evet Baty seni dinliyorum konusmıcakmısın ?

            + Ne diyebilirım ki ?(seni deliler gibi seviyorum mu diyim ne diyim?)

            - Neden bütün ders ben ve jesica'ya baktın neden dersten apar topar cıktın neden Baty ?

            + Şeyy (kekeleyerek) ben bilmiyorum hem size sadece ben deil sizin görüntüleriniz herkesin dikkatini çekti anlıyor musun Bily ?!?

            - Tamam sakin sadece mreak ettım Baty hala arkadas mıyız ?

          + Tabii sen bence bıran önce git o sevgilin seni kıskan masın ?

          - Hayır tabiki kıskanamaz ayrıldım o sürtükten.

         + Ne yanı eskı sewgılıne sürtük dedin ? nasıl ayrıldınız?? (kesın benım yuzumden).

         - Bana sendan bahsettı yanı senı bana karsı kıskırtmaya calıstı. Baty çook üzgünüm ama ondan ayrılcaktım zaten kız kendını cok havalı sanıyor anlıyorsun demi beni ?

        + Anlıyorum seni tabiki  senın ıcın zor olma dımı yanı ayrılırken?(onun nasıl ayrıldıgını ve nasıl bır ılıskı yasadıgını örenmem lazımdı ÖNEMLİ ÇÜNKÜ)

         - Ona benım gercek askım sen değilsin Jesıca ben gerçek aşkı sende aradım aradım aradım ama bulamadım o gözlerının ıçıne bakınca senı tanıyamadım sen ben deılsın sen ve ben uyusmuyoruz asla sen bana gore biri deilsın ve bana göre biri'de olmayacaksın HOŞÇAKAL!!

        + Vay be güzelmis yanı ayrılırken bıle ınsanı kendıne asık edıyorsn tebrıkler.

        - Evet bu bende genetik olarak yayılıyor :D

       ( o gülümsemesi çok içten ve ask acısını kalbımın en derınlerıne gomebılecek kapasıtedeydı aşığım sana)

       - EEE çıkısta napıyorsun yemek yıyelım mı arkadasım ?

       +(kekeleyerek) Immm Şeyy ttttabı olur aaama benım Jenaya'ya  sormam gerek.

       - Bence Jena kabul edicek baksan a bızım Sam'le  nasıllar ?

       + Jena dikkat ette çocugun ağzına düsüceksin .( ben ve  Bily bıran'da güldük :Dddd)

                  ACABA ONA SENİ SEVİYORUM DIYEBILECEK MIYIM Kİ ?!?

Sivri dişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin