Kolumdan birisi tutmuştu,bir an irkildim.Arkamı döndüğümde kıvırcık saçlarını arkaya atmıştı.Bana kızgın gözlerle bakıyordu.
Selena: Kolumu bırak acıtıyorsun!!
Harry: Sen ne hakla bizi izliyorsun!?
Selena: Bak açıklayabilirim
Harry: Senden akşam benle yemeğe çıkarsan seni affedebilirim.
Selena: Hmm şeyy..
Harry: Tamam geliyorsun! Akşam sexy birşeyler giy.Adım çıksın istemem!
İçimden kendini bilmiş ahmak.Of onun sevgilisi var! Ve beni yemeğe davet ediyor.Napıcam şimdi?!Otobüsü kaçırmamak için hemen koştum.Eve varmıştım.Şimdi ne giyicem ben!
HARRY'NİN GÖZÜNDEN
Size birşey anlatmam gerek çocuklar! Bugün bir tane kız üniversiteye yeni kaydolmuş güzel ama ahmağın teki.Ayakkabım sayesinde yırtıldı ve gizlice ben Lucy ile öpüşürken bizi izlemiş.Ve ondan intikam almak istiyorum,onu bugün yemeğe davet ettim.Lucy'i de çağırıcam.Ve gözünün önünde öpüşücem.Sahneye çıkıp kızın ahmak olduğunu söyleyeceğim.Doğrusu kızın ismini bile bilmiyorum!
Niall: Dostum bu kadarı fazla değil mi?
Zayn: Niall'a katılıyorum .
Liam: Harry sen ne zaman vazgeçeksin böyle olmaktan!
Louis: Liam haklı.
Harry: Hepiniz sattınız beni cidden sağolun.
SELENA'NIN GÖZÜNDEN
Hazırlanıyorum.Kırmızı rujumu sürüp,eyeliner çektim.Dar straplez siyah elbisemi giymiştim.Altına ise platform kırmızı ayakkabımı giydim.Bu hiç tarzım değildi,ama yapmak zorundaydım.Babam hala evde yoktu.Sanırım bugün işi geç bitecekmiş.Babama sesli mesaj atıp bugün geç geleceğimi söyledim.Aşağını inmiştim tam taksiye binerken,Harry'le karşılaştık.
Selena: Senin ne işin var burda?! Sen beni mi takip ettin
(Harry ıslık çalar)
Harry: Doğrusu bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim.Bu arada bura benim evim,seni neden takip edeyim.
Selena: İnanmıyorum bizimkide sizin evinizin yanı.
Harry: Ee ozaman seni ben götüreyim.
Hala kalbim acıyordu çünkü o başka bir kızla öpüşmüştü.Ve ben yedek bir kızmışım gibi hissediyordum.
YARIM SAAT SONRA
Resturant'a gelmiştik hatta Bar diyebilirim.Orda bir kız oturuyordu.İnanmıyorum Bu Harry'nin öpüştüğü kız.Yutkunarak yanına geçtik.
Lucy: Bu kız kim aşkım?
Harry: Selly bebeğim.
Bir an nefes alamıyorum sandım.Ben hangi deliğe düştüm? Kalbim acıyordu.
Yemek yerken Lucy habire Harry'i dudağından öpüyordu.Harry ise bal dudaklarıyla sırıtıyordu.Ağlamak istiyordum.Sanki kalbim parçalanıyordu.Hissetmiyordum kalbimi En sonunda yemeğimizi yedik.Herkes çiftini sahneye kaldırıp dans ediyordu.Tabiki Lucy ile Harry'de dans ediyordu.Ben ise Zayn'le.Diğer grup üyeleri orda oturup kızlarla sohbet ediyordu.En sonunda çiftleri değiştirdik.Harry'le dans ediyorduk Elimi kaslarına doladım.Harry ise belime öyle bir dokunuyorduki sanki ölecekmiş gibi hissediyordum.En sonunda Harry hızlıca beni platforma çekti.
Harry bağırırak herkes duysun! Bu kız ahmağın teki.Ona aşık olduğumu sandı dedi.
Sizce Selena bu duruma nasıl karşılık vericek? Harry Selena'dan hoşlandı mı? Hepsinin cevabı 3.bölümde
-SelenatorGirl (LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ BİDLİRİN)