2.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Kalbim atmıyordu,sanki deprem olmuşta ben taşların arasında kalmışım gibi hissediyordum..Ayaklarım tutmuyordu,ordan uzaklaşmak için koşabildiğim kadar koştum.Herkes bana kötü gözlerle bakıyorlardı.Zayn'de arkamdan geliyordu.Gözyaşlarımı silmeye çalışıyordum.Birden gözümün önü karardı ve yere yığıldım.

ZAYN'İN GÖZÜNDEN.

Çok güzel bir kızdı sanırım aşık olmuştum.Birden Selena'yı baygın gördüm.Hemen kucağıma alıp bizim eve götürdüm.Harry çok abartmıştı!

SELENA'NIN GÖZÜNDEN

Uyandığımda 5 göz beni izliyordu.Tedirgin olmuştum hala dün yaşadığım şoku atlatamamıştım.

Harry: İyi misin?

Selena: Sen ne kadar ..... birisin!! ALLAH belanı versin.

Harry'i elimle ittim.

Selena: Zayn bu arada teşekkür ederim.Rica etsem lavabonuzu kullanabilir miyim?

Zayn: Tabiki yukarda.

Ağladığım belli olmasın diye gözlerimi kapatarak yürüyordum.O anı düşündükçe gözlerimden yaş akıyordu.Lavaboya girmiştim.Harry'e hala deli gibi aşıktım.Yüzümü yıkarken bir el belime dokundu.O Harry'di.

Selena: Napıyorsun gerizekalı?!

Harry onu dudağından öpmeye çalışıcınca,Selena ona tokat atmıştı.

Harry: Kızım sen bana vuramazsın! Dün yaşadıklarının 1000 katını yaşarsın.

Selana: Ben diğer kızlar gibi değilim anlıyor musun?! Beni 1 gecede elde edemezsin (Konuşurken sesleri titriyor ve ağlıyordu)

Arkama bakmadan evden çıktım.Eve gitmek istemiyordum,bara gittim.Viski içiyordum,adeta sarhoş olmuştum.Bardan çıkarken 2 adam beni sıkıştırdı.

Selena: Bırakıın beni!! İmdaat kimse yok mu?!! Birisi yardım etsin.

Adamlar: Sen bizim olucaksın güzelim!

Ben kaçmaya çalışmıştım.Arkamı döndüğümde adamların ağzı burnu kanıyordu.Kim yapmış olabilirdi bunu?

A Love StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin