5

7 0 0
                                    

Çok meraklanmaya başlamıştık.Sonra kapı çaldı,Lee Min Young kapıyı açmaya gitti.Kapıda bir adam vardı.Uzun sakallı,saçları arkadan bağlı, uzun garip bir adam.Kim acaba diye merak etmiştik.Sonra bizi Taehyung ve Jimin'in yanına götüreceğini söyledi.Hemen atladık arabaya.Boş bir salona götürdü bizi.Konser yeri gibi bir yer.İyice merakımız artmıştı.Ve sonra odalar ikiye ayrıldı Lee Min Young ile ayrıldık.Benim karşıma Taehyung çıkı.Herhalde Lee Min Young'un karşısına da Jimin çıkacak diye tahmin ediyorum.Beni  sahneye çıkardı ve önümde eğildi.
Taehyung:Benimle Evlenir misin ?
İşte..işte buna hiç hazır değildim.Daha 18 yaşındaydık okulumuz vardı,çok kararsızdım
Ben:Ya anlarsın ya hani biraz zamana ihtiyacım var hem okulda var biraz erken değil mi sence de ?
Taehyung:Tamam ya anladım ben...
Ben:Hayır ! Dur lütfen gitme.
Gitmişti.İşte şimdi işler daha çok karışmıştı.
Lee Min Young hemen kabul etmiş bile..
İyice düşünmüştüm ve sonunda karar verdim.Evlenecektim.Ne olursa olsun ben ondan vazgeçemem.O benim tek ailem...
Yanına geldim..
Ben:Evet ulan Evet evlenicem seninle !!
Diye bağırdım koşarak sarıldı bana kucakladı ve döndürdü sonra durdu ve alnımdan öptü..Artık emindim herşeyden korkmuyordum..3 ay sonra düğünümüz vardı.1 ay sonra nişan.Lee Min Young ile Jimin 1 ay sonra düğün yapacaklardı.Çok hızlılar..Ve 1 ay oldu....

Siyahtan BeyazaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin