Beyaz kapıdan kafamı uzatıp etrafı kolaçan ettim, kimsenin uyanmaması için sessizce merdivenlerden aşağı indim. Mutfağa girip ışığı açmadan elime gelen ilk bardağa kenardaki sürahiyle su doldurdum, büyük bir iştahla suyumu içip sessizce mutfaktan çıktım. Bu sırada arka bahçeden konuşma sesleri geliyordu, kimlerin konuştuğuna bakmak için bahçe kapısına yaklaştım. Bir süre sonra konuşanların Harry ve Louis olduğunu anladım, gecenin bu saatinde ne konuştuklarını merak ettiğimden kapıya biraz daha yaklaştım, özel bir şey konuşuyor olabilirlerdi ama ben yine de merak ediyordum.
"Biliyorsun Harry, öğrenirse yıkılır." Louis'nin neyden bahsettiğini anlamak için aralık kapıyı onların beni göremiyeceği bir şekilde biraz daha açtım.
"Çıkmazdayım Lou, onu sevmiyorum, hatta ona tahammül bile edemiyorum ama katlanmam gerekiyor yoksa Zayn kazanacak." Kaşlarımı çattım, kimden bahsediyorlardı?
"Effie seni gerçekten seviyor Harry, onun üzerinde iddia oynamamalısın o masum!" Louis hafif bağırarak Harry'nin yanından kalktı. Louis bahçe kapısına yaklaşırken saklanmak için herhangi bir hamle yapamıyordum, resmen yerime çivilenmiştim. O bana oyun oynamıştı, beni yalanlarına inandırmıştı. Belki de ben de onu 'yalanlarıma inandırmalıydım'?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Lies [H.S. Fanfic]
Fanfictionİnanmak en büyük hatadır, hele ki yanlış kişide...