?

216 31 40
                                    

845 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"Chanyeol! Chanyeol!"

"Hyung! Uyansana!"

Chanyeol, kan ter içinde yattığı yataktan hızlıca kalktı ve derin derin nefesler almaya başladı. Kendine geldiğinde korkuyla etrafına bakarken yanı başında olan endişeli arkadaşlarını görmüştü.

"N-noldu? Ne-neredeyim ben?"

"Evdesin hyung, nerede olabilirsin?"

Minseok dirseğini Sehun'un karnına vurup göz devirdi.

"İyi misin Chanyeol? Kan ter içindesin. Uykunda konuştun ve bir oraya bir buraya dönüp durdun. Birkaç kere bağırdın hatta."

Chanyeol bir süre gözlerini kapattı ve düşünmeye başladı. Ne olmuştu? Önce Baekhyun ile konuşmasını hatırlıyordu, mesajlaşmaları. Sonra ise...

"Baekhyun? Baekhyun?! N-nerede o?!"

"O, aşa-"

Yixing'in konuşmasını izin vermeden atladı Sehun.

"Baekhyun mu? Hyung, o... Öldü ya.."

Chanyeol'ün anında gözleri dolmuştu. Rüya değil miydi Baekhyun'un ölmesi?

"Kes şunu Sehun! Ölmedim ben!"

O sırada elinde tepsiyle Baekhyun girdi kapıdan içeri. Chanyeol birden yüzünde aydınlanan büyük gülümsemeyle hemen yataktan fırladığı gibi Baekhyun'a koşup sarılmıştı. Tabii, o sırada Baekhyun'un elindeki tepsi de düşmüştü ve üstünde olan çorba da dökülmüştü. Baekhyun ne olduğunu anlayamadan kendini Chanyeol'ün kollarının arasında buldu.

"C-Chanyeol? Çorba?"

"Kalsın Baekhyun. Şu an tek ihtiyacım olan şey sana sarılmak."

Baekhyun ne olduğunu anlamasa da o da gülümsedi ve sarılmasına karşılık verdi. O sırada Jongdae'nin sahte öksürüğü ikisinin onlara dönmesini sağlamıştı.

"Biz çıkalım istiyorsanız?"

"Aslında, iyi olur."

Chanyeol gülümseyerek söylediğinde diğerleri söylenerek odadan çıktılar ve kapıyı kapattılar. Baekhyun da Chanyeol'ün elini yatağa doğru çekiştirmesiyle onunla beraber yatağa oturdu.

"Baek, bana ne oldu biliyor musun?"

"Aslında hayır. Birkaç saat önce geldik biz de. Ne kadar seslensek de uyanmadın. Endişelendik ama bir şey de yapamadık. Ben de çorba getiriyordum sana, uyanınca yersin diye. Kyungsoo alt katta yapmıştı."

"Sana... Sana bir şey söylemedim, öyle değil mi?"

"Ne gibi?"

"Uh, aslında... Baek telefonunu alabilir miyim?"

"Pekâlâ? Neler oluyor bilmiyorum ama al bakalım."

Baekhyun telefonunu Chanyeol'e uzattığında Chanyeol telefonu aldı ve mesajlara girdi. Son konuşmalarına baktı.

___________________________________________

baekhyunee_exo
Hey Chan!
Bugünkü buluşmaya geliyorsun öyle değil mi?
Son zamanlarda benden kaçıyormuşsun gibi hissediyorum -_-

real_pcy
Geliyorum Baek,
Ve senden kaçtığım yok, sadece yoğunum o kadar.

baekhyunee_exo
Sondon koçtoğom yok.
Tabii tabii inandım Yeol.
(Görüldü) (Dün 13.45)

wʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ?? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin