1.Kapitola

13 0 0
                                    

Začalo to jedné deštivé noci, zrovna jsem se vracela domů.Vítr začínal lehce foukat a pomalu ale jistě se stmívalo.Už jsem byla skoro doma a najednou proti mě šla osoba, neznala jsem jí což bylo zvláštní, žila jsem s tím že v Dallu znám každého.Když jsem dorazila domů nemohla jsem myslet na nic jiného než na tu osobu, bylo to zvláštní měla na sobě jen bílé oblečení, ani jí nebylo vidět do tváře.Další den jsem šla do školy, pořád mi to vrtalo hlavou ,ale nechala jsem to být a soustředila  jsem se na učení. Domů jsem šla přes park, mraky se pomalu začaly  černat a z malého mrholení se stal déšť. Šla jsem dál a opět tam stála ta osoba , přišlo mi to zvláštní proč se objevila zrovna při dešti.Je to jenom shoda náhod.V dálce bych jí přece viděla ?Nebo jsem jí přehlídla?Moje mysl si kladla spoustu otázek, ale já nevěděla co je  pravděpodobnější. Další den jsem jen klidně seděla ve škole a koukala  z okna a najednou tam byla ona , ta neznámá osoba.Koukala se na mně přímím  pohledem .Jen tam tak stála  a dívala se na mě .Byla to starší žena s krátkými ,šedými vlasy. Chvíli mi v pohledu na ní bránilo jedoucí auto. Ale ona zmizela?!Zbyl tam jenom  její bílí deštník.Najednou slyším ,,Crr"zvoní ,vyběhla jsem ze školy.Podívala  jsem se kolem sebe, jestli tam není ta osoba. Vzala jsem deštník a šla zpátky do školy.Cestou domů jsem tu osobu už nepotkala ,chtěla jsem jí vrátit deštník,ale nic prostě nic.Každý den jsem čekala až jí potkám ale nepotkala. 

Byl to obyčejný víkend , a najednou jsem slyšela jak někdo ťuká na dveře .Otevřu a tam děda myslela jsem že je to ta osoba , ale už jsem ani nedoufala že by to mohla být ona.A hlavně jak by mohla vědět kde bydlím.Chvíli jsem si sním povídala a pak mě napadlo se ho zeptat na tu osobu,, Dědo víš viděla jsem ve městě osobu celou v bílém nevíš kdo to je."Děda : ,,Ne, ale při pomělo mi to jednu legendu o našem městě, o bílé a černé dámě .Před stovky let se naše město jmenovalo Raindalle a říkalo se že tu žije bílá a černá dáma. Bílá dáma ovládá déšť a černá bouřky, vichřice a tornáda.Říká se že za každých 100 let předá bílá dáma svůj titul . " Kelly:,,Myslíš že je to pravda?" Děda:,,Ne, je to jen taková povídačka.Každopádně už musím jít.Ahoj Kelly." Kelly:,,Ahoj" Po odjezdu dědy jsem myslela jen na ten příběh co mi říkal , je to jen povídačka , nebo to má spojitost s tou osobou.Ne to nemůže být pravda a nebo.












You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Deštná dámaWhere stories live. Discover now