Jag knackade nervöst på dörren, det tog bara några få sekunder innan den öppnades och jag drogs in i en passionerad kyss. Jag lät mina händer leka med hennes redan nakna kropp medan hon klädde av mig i ett försök om att inte avbryta kyssen.
Jag log nöjt när vi backade in i vardagsrummet, snabbt drog jag av mig mina byxor och hon knäppte genast upp min BH, sedan började hon massera mina bröst hårt.
Jag stönade lågt mellan hennes läppar och märkte hur hon blev ännu mer hungrig, efter min fitta. Hon drog sin hand längs hela min mage innan hon hårt tog tag i min fitta och började massera den. Jag stönade högt medan jag backade in i soffan och kände hur hon intensivt tryckte på mig med sina bröst som att hon ville signalera att jag skulle lägga mig ner.Hon avbröt kyssen och drog istället av mig mina trosor, sedan började hennes magiska tunga ännu en gång leta sig längs hela min kropp. Jag stönade högt och slöt ögonen tills jag plötsligt kände något hårt i mig.
Hon började genast knulla mig allt snabbare med en stor dildo och jag kunde inte låta bli att nästintill skrika. Fan vad bra hon var.
Hon log nöjt och slutade precis innan jag kom i ett försök om att upphetsa mig ännu mer. Och det funkade.
Jag tog tag i hennes huvud mjukt och tryckte henne mot min våta fitta, och hon började genast slicka mig hårdare än nånsin. Jag kom."Fan vad sexig du är.." viskade hon i mitt öra och jag började genast leka med hennes blöta fitta. Jag stoppade först in ett finger, sedan två, sedan tre, och tillsist fyra. Hon stönade högt.
Sedan gick vi emot hennes sovrum istället, där satte hon en ögonbindel på mig innan hon band fast mig, och jag blev genast extremt kåt.
Först smekte hon mig, sedan stoppade hon in tre fingrar på samma gång och jag stönade till svars. In och ut, snabbare och snabbare, enda tills jag kom. Hon kysste min fitta innan hon placerade sin fitta mot min. Och vi började knulla varandra hårt, samtidigt som jag klämde på hennes bröst och stönade.
YOU ARE READING
Sex. (18+)
RomanceJulie har alltid haft ett intresse för Aleena, och på en hemmafest hettar saker och ting till, rejält. OBS!! 18+!!