כל החבורה חזרו מאוחר בלילה אחרי ראיון של Mnet עם הזמנה למסיבת איידולים פרטית שתתקיים בעוד שלושה ימים.
הם כל כך התרגשו ללכת לשם אבל היו חייבים לקנות בגדים לכבוד זה.
הם קבעו ללכת לקניון מחר והלכו לישון.
ג'ין שכב במיטה וידע שהמסיבה הזאת היא ההזדמנות שלו.
הם ישתו כל כך הרבה וישתכרו ואז טאה יזרום איתו.
נמאס לו מזה שטאה מתגרה בו כל הזמן ואחרכך משחק אותה תמים.
נמאס לו להתפתות ולא להחזיר.
הוא היה מלא מחשבות ובסוף נרדם.למחרת הם הלכו לקניון, עוברים בין החנויות מותגים היקרות. הם ראו שכל אחד רוצה ללכת לחנות אחרת וקבעו להתפצל ולהיפגש בשעה 15:00 במסעדה הקבועה שלהם שנמצאת מחוץ לקניון מרחק הליכה של 7 דקות.
ג'ין הסתובב בין כל החנויות האהובות עליו קנה כמה בגדים, גם למסיבה וגם עוד קצת כי חסר לו בארון (בטח !!)
הוא גם עבר במקרה לייד חנות מוצרי סקס.
הוא התקדם הלאה אבל אז חשב לעצמו והחליט שאם הוא עומד לעשות את הצעד, הוא גם זה שישלוט וחזר אחורה לחנות.
הוא קנה כמה דברים מעניינים בשביל מה שהוא מתכנן לטאהיונג כדי להראות לו שהוא הדאדי פה כי הוא ההיונג וככה זה עומד להיות.הם נפגשו במסעדה והתחילו לשאול כל אחד את השני על מה שקנו.
טאה נכנס למסעדה גם וצעק ''ג'ייייןן היונג ... תראה את החולצה שקניתי ...''-שניהם ממש אוהבים בגדים כדי להתלהב מהבגד ממש, אם זה חברה טובה וצבעים יפים וסגנון עיצוב מיוחד-
ג'ין הסתובב וראה את מה שטאה לובש.
חולצה מכופתרת יפה האמת. של גוצ'י.
אבל שלוש כפתורים בה היו פתוחים בכוונה.
''הו חכה ותראה מה שאני קניתי בשבילך חתיכת פליי בוי'' חשב ג'ין בערמומיות לעצמו לאחר שקלט את זה.טאה מתגרה בו כמו תמיד ומשחק אותה שזה בתמימות.
הם העבירו ככה את השלושה ימים האלה בעוד התגרויות של טאה בג'ין והמשחקים האלה שלו.
יום המסיבה הגיע וכל אחד לבש את מה שהוא קנה במיוחד בשביל זה.
ג'ין בחר ללבוש את הדבר הכי סקסי שהוא קנה מבין כל הבגדים והם יצאו.
כל הנסיעה ג'ין חשב על מה הוא עומד לעשות ואיך יעשה זאת.
''אולי אגיד לו וזהו. אולי אתן לו להתחנן אליי שאפסיק. אולי אתן לו להתחנן אליי שאמשיך. אולי אגרה אותו בחזרה בצורה מטורפת.''הם הגיעו למסיבה, שתו המון וג'ין הבין הכל. לטאה יש חולשה אליו.
טאה השתכר והתחיל להראות לג'ין שכל ההתגרויות שלו בו הן לא ממקום תמים בכלל.
הוא התחיל להתגרות בג'ין בכך שנמרח עליו ואז זה כבר היה ברור לג'ין.
-עכשיו זה הזמן-
''הוו אל תדאג טאהיונג אתה תשלם על זה היום.''
לחש ג'ין כשהוא חשב שטאה לא שומע.
''מה אמרת לי היונג ??" שאל טאה בקול תמים.
''כלום טאה. לא אמרתי דבר" סינן ג'ין לעברו.
''אני דווקא חשבתי ששמעתי אותך אומר" ניסה להוציא ממנו טאה את מה ששמע.
בזמן שהחליט לפתוח עוד כפתור בחולצה שלו בתירוץ של ''חם לי פה ליידך היונג. אתה משרה את הלהט שלך לכל עבר." תוך כדי נגיעה מלטפת בחזה של ג'ין.
''אמרתי שאתה תשלם על זה חתיכת פליי בוי" אמר ג'ין בקול זאבי בזמן שתופס את ידו של טאה בחוזקה ומרחיק אותה מהחזה שלו.זה עבר כל גבול והוא כבר כל כך רצה לזיין את טאהיונג חזק ולגרום לו לצרוח את השם שלו.
הוא גרר אותו לעבר המכונית ונסעו הביתה.
בזמן הזה ג'ין לא נתן לטאה רגע של מנוחה.
הוא התחיל להוריד את הג'קט העליון שלו ואת המעיל של טאה וטרף אותו בנשיקה סוערת.
''חכה שנגיע הביתה יא פליי בוי. אתה מת !!!" הודיע ג'ין.
הוא עשה כל מה שיכל כדי לגרות את טאה,
כולל זה שהציג בפניו את הצוואר הסקסי שלו שטאה כל כך רוצה להשאיר עליו סימני טרטוריה.
תוך כדי זה מעיף ראש אחורה עם נגיעה של יד אחת בשיער ויד שניה על המכנס של טאה שאפשר להרגיש את הזין של טאה חזק, תכף קורע את המכנס.הם הגיעו הביתה וג'ין לא הפסיק.
הוא הכניס את טאה לחדר שלו והדליק את האור האדום.
אחרכך גרר את טאה לכיסא וציווה עליו לשבת בלי לזוז.
''עכשיו אתה תשב פה ותסבול. ואם אני אשמע אותך. אתה תיענש!!" הודיע ג'ין בלי רחמים בקולו.
הוא שם מוזיקת סטריפ והתחיל להתפשט מול טאה.
חושף בפניו את הגוף המושלם שלו.
שרירי ידיים מעוצבים, כתפיים חזקות ומלאות עוצמה, שרירי חזה סקסיים, שרירי הבטן שמסודרים כמו חבילת שוקולד ולא נשכח את V Line הענקיים שלו שבא לך רק לתפוס בהם ולמשוך את ג'ין אליך עוד יותר בזמן שהוא מזיין אותך.טאה לא עמד בזה.
הוא התחיל להתנשף ולהתנשם ולהוציא קולות אנחה שמתגברים מרגע לרגע.
''אוווחח היונג תפסיק ! אל תתגרה בי ככה. אני הדאדי פה !!!" הכריז טאה פתאום.
ג'ין הבין הכל לגמרי.
טאהיונג ממש לא תמים והכל היה מכוון מראש.
אבל גם ג'ין לא תמים. הוא ממש לא מתכוון לתת לטאה את הספק הזה.
''נכון, אני ההיונג פה ואני זה שמחליט כאן.
עכשיו תקום ותשכב על המיטה עם התחת למעלה פליי בוי שכמוך !!!" ציווה ג'ין באכזריות.המשך בפרק הבא חמודים.
תגידו לי איך הפרק.
אשמח לחוות דעת.