ג'ין העלה לשבל 2 את הויברטור כי טאה ענה לו אבל לא תשובה מספיק טובה.
"אעע !!! דד..אאא..דדייי.... א..ניי... אעעע .. או מיי גאד !!" נעתקה נשימתו של טאהיונג.
הוא חשב ששלב 1 היה קשה והוא נחנק כשהם עלו לשלב 2.
עכשיו הוא מפחד לגלות מה יהיה בשלב 3.ג'ין ראה את טאה בוכה עוד יותר והרגיש צביטה בלב כי בכל זאת זה הגבר שהוא אוהב.
הוא ניגב לו את הדמעות ואמר - ''אל תדאג בייבי, ברגע שתענה הסבל יגמר ...''''עכשיו דבר !!!"
"אעע דאדי דיי בבקשה .. ''
ג'ין דחף את הויברטור עמוק יותר אבל בעדינות כי בכל זאת קשה לו שטאה בוכה אבל הוא כן רוצה תשובות.''למה התכוונת כשאמרת שאתה עושה את זה כי אתה רוצה ??"
'" אוווחח דאדדיי .. ממ כןן זה טוב .. עווודד בבקשה אני רוצה להרגיש אותך"ג'ין כיבה את המכשיר ורק דחף לו את זה בכוח בלי רחמים כי טאה לא משתף פעולה ורק נהנה מהרגע.
''ככה אתה רוצה את זה, בסדר גמור אני אשב פה ואסתכל עליך סובל. כי כייף לי פשוט ...''
ג'ין שנא את זה אבל רצה תשובות ועכשיו.
"אחח ג'ין זה כואב לי בבקשה דיי אני אענה ..." התחנן טאה לרחמים.ג'ין הפעיל את הויברטור שוב על מצב 2 והמשיך לשאול ..
- ''למה אתה עושה את זה, מה הכוונה של אני עושה כי אני רוצה ?!"
''תן לי לטעום אותך דאדי ואראה לך למה ..'' התגרה בו שוב הצעיר ..
''אני נשבע לך אם אתה סתם מתגרה בי אני לא ארחם עליך יותר !!!"
ג'ין נתן לו את הזין הקשה שלו והתענג על כל שניה מאיך שטאהיונג טיפל בו היטב.
''אווחח כןן .. ממ כןן זה טווובב .. ממ טעים לך ? בטח שטעים לך !! אוווחח כןןן זה טוב כל כך ילד טוב שלי .." התנשם והתנשף והתענג ג'ין.