Dark World

597 17 2
                                    

 '' Mama spune că nu ne mai putem vedea. Nu te place pe tine și pe mama ta. Spune că ești o influență proastă pentru mine. Spune că tu ești motivul pentru care m-am îmbolnăvit. Când a găsit fotografia cu noi pe care ne-a făcut-o mama ta. Mi-a aruncat-o. Era fotografia mea preferată. ''
 
 '' Mama nu mai este la fel de fericită ca înainte. Nu mai zâmbește și ochii ei nu mai sunt la fel de mari. Cuvintele ei sunt răutăcioase și nu mai îmi oferă îmbrățișări și pupici. M-a lovit când a găsit forografia și nu înțeleg de ce. Mi-e frică că o va face din nou. ''
 
 '' Eram atât de fericită să îi arăt o fotografie cu cel mai bun prieten al meu. I-am spus că mi-ar plăcea să ne mutăm la tine acasă ca să ne putem juca în fiecare zi. Pentru că atunci când nu ești aici îmi este dor de tine. ''
 
 '' Mama mă va duce la un doctor special mâine. Ea spune că mă va face bine , dar nu e nimic în neregulă cu mine. Nu-i așa? ''
 
 '' Ești perfectă , Anne. '' mi-a spus zâmbind.
 
 '' Când am întrebat-o de ce trebuie să mergem la un doctor special , a spus că face asta ca să nu-mi mai fie dor de tine. Nu sunt sigură ce a vrut să spună cu asta , dar nu mi-a plăcut. ''
 
 '' Nu-ți fă grij pentru mama ta , vom fi prieteni pentru totdeauna și nimeni nu va putea opri asta.. '' mi-a spus. '' Așteaptă aici , mă voi duce să-ți aduc ceva. ''
 
 A intrat în casă lui , după care a ieșit imediat. Arăta speriat și îngrijorat pentru mine. Ar trebui să fiu și eu speriată și îngrijorată?
 
 '' Uite. I-a această cutiuță și promite-mi că nu o vei pierde niciodată. Promiți? ''
 
 Am deschis cutiuța strălucitoare și am scos din ea un lănțișor. L-am deschis ușor și am văzut poza a două persoane necunoscute care stăteau în întuneric.
 
 '' Îți promit că nu îl voi pierde niciodată. ''
 
 '' O să-mi fie dor de tine , Anne. ''
 
 Suna ca și cum și-ar lua la revedere de la mine. Pentru totdeauna.
 
 '' Dragă , poți să te întorci oricând aici și să te joci. '' mama lui mi-a spus oferindu-mi o îmbrățișare călduroasă.
 
 De ce plânge toată lumea? Nu are sens.

 

Dark WorldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum