HAYATIMIN EN GUZEL GUNLERI

16 0 0
                                    

Gunler o kadar hizli ve guzel geciyordu ki hic sikayetim yoktu. Sanki her sey benim icin gibi. Mustafanin sevgisine de inaniyorum artik. Beni seviyor eminim ve ben de onu cok seviyorum bana hayatimda hissettirmedigim seyleri hissettiriyor . Bu duygu cok guzel. Hayatimda ondan baska kimse olmasa da olur.

Odama gittim muzik dinliyordum tugce geldi. onunla birlikte disari ciktik dolasirken karsimiza Kardelen cikti. bu kizdan nefret ediyorum. kendini begenmis ukala pis yaratik. hayatimda nefret ettigim nadir kisilerden. tugceyle ayrilirken cansel aradi bize gelsene diye tabi eve gidesim de yok. en iyisi cansellere gitmek. cansellere dogru yola cikmistim ki karsima recep cikti. recep benim belali asigim. bana surekli zarar veriyor ve benim sevdiklerime de . cunku o beni seviyor ve ben onu sevmek bir kenara nefret bile etmiyorum. ona karsi bu derece tepkisizim .

Recep= beni neden sevmedin ki

=seni sevmem icin bi sebep yok cekil yolumdan

recep=sebep var . seni cok seviyorum herkesten her seyden cok seviyorum. durum boyleyken neden beni sevemedin neden yapmadin. bi kere denemedik bile.

=bak sevecegin kisiyi sen secemezsin. kalp dusunur karar verir ve istemesen de seversin.seni sevmiyorum. senden nefret bile edemiyorum. icimde sana karsi en ufak bi duygu kirintisi yok.

Biz bu konusmalari yaparken recep bir anda belimi kavradi ve beni kendine cekti ne yapacaktim bilmiyordum. gozlerim doldu yaslar usul usul akmaya basladi dudaklari dudaklarima yaklasiyordu. hemen bir seyler yapmaliydim yoksa hayatimin ilk opucugunu benim icin hic anlami olmayan birine verecektim. o anda aklima bi fikir geldi /

= tamam. sana sans vericem ama once beni birak

bu kelime onda sihir etkisi yapti  . Recep aniden ben birakti ve ben yollarda kosmaya  basladim.ondan kurtuldugumu anladigimda yavasladim. tabi canselin yanina gitmekten de vazgecip direk eve gittim ve cok sevgili yatagima gomuldum.Mustafa ya mesaj attim.

= recep yolumu kesti.

M= ne dediginin farkinda misin sen benim sevgilimin yolunu kesiyo biri oyle mi

=egonu tatmin etmeyi birak. disariya cikamiyorum. yardim  etmiceksen kuzenime haber verecegim.

M= tamam sakin ol kesinlikle halledicem emin ol

=sana guveniyorum

M=yarin bulusuyoruz dimi bayan

=evet bayim

Bu cocugun beni kendine ceken bir yonu var .  Ona hayir diyemiyorum,karsi koyamiyorum.bu arada yarin da benim dogum gunum. acaba benim icim napacak. o kadar cok merak ediyorum ki

  Uyandim. icim o kadar huzursuzdu ki. bugun benim dogum gunumdu ve kimse hatirlamamisti. babam kahvaltida babaanneme gidecegimizi soyledi. ama bu olamazdi. sevgilimle bulusacaktim ben bugun. Ayrica  dogum gunumu arkadaslarimla gecirmeye hakkim vardi. babam da bunu anlamis olacak ki 100 lira cikarip verdi ve bunu hediye yerine kabul et bugun ev senin olsun biz gidelim dedi. ne kadar da ilgili bi ailem vardi. ama olsun ne yalan soyleyeyim bu benim isime geldi. zaten istedigim tam da buydu ustune bir de param oldu. sonra hemen kizlara mesaj  attim bize gelmeleri icin.  geldiler eglendik ama kafam bikac saat sonraki bulusmadaydi. sonucta sevgilimle bulusacaktim ve dogum gunumu hatirlamamis bile olabilirdi bu cok sevdigim bey. saatler gecmiyor gibi gelmesine ragmen gecti ve bulusma saati geldi kizlarla ayrildik ve bulusma yerine gittim/ yine parkin arkasindaydik. ne romantik bir yer degil mi. onu gordum. kalbim ne yapacagini bilemedi yine. kalbim oldugunu sadece onu gordugum zaman hissediyorum gibi geldi ve o an kabim oldugu icin sukrettim. beraberce yuruduk biraz . sonra bi anda arda cikti elinde pasta ve onlarin grup iste. iyi ki dogdun yenge diyen alti yedi kisilik bi grup var karsimda hem de yenge diyolar . ama ben normalde hic hoslanmama ragmen cok mutlu oldum . o anda yasadigim en guzel dogum gunu damgasini koydum zaten. sonra cocuklar gitti ./ mustafayla bas basa kalmistik. ilk kez bas basa kalmistik. zaten cok heyecanliydim. yere baktim surekli onun da benden farki yoktu zaten sonra bi anda bi poset uzatti ve al hediye dedi. ne romantik bi cocuk ama . hediyeyi actim once icinden bir atki cikti. besiktas atkisi yazin ortasinda da olsa bu hediye cok hosuma gitmisti. tesekkur etmeye koyuldum sonra icine bakmaya devam et dedi bir de kisa kollu cikti . kisa kollu baskiliydi. onunde seni seviyorum yaziyordu arkasinda da ese kalp mustafa vardi. hayatimda ilk kez birinin bana onem verdigini hissettim. cok guzel bi duygu. o an hem utandim hem de mutlu oldum. icimden ona defalarca sarildim ama bunu yapmaya cesaret edemedim defalarca tesekkur ettim. o zaman dedim ki bunlar benim hayatimin en guzel gunleri.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ilk askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin