4

2K 54 0
                                    

Shawnie❤: jóreggeeeelt

Gracie💓: sziaa

Shawnie❤: BOLDOG SZÜLINAPOT

Gracie💓: köszönöm😊

Shawnie❤: otthon vagy?

Gracie💓: nem, miért?

Shawnie❤: csak kérdezem. és mikor érsz haza?

Gracie💓: nem tudom, pár perc. Lilo elvitt reggelizni

Shawnie❤: még mindig New Yorkban vagy nem?

Gracie💓: nem, de ezt te is tudod Shawn. tegnap beszéltük, hogy este utazok Torontóba.

Shawnie❤: TÉNYLEG???

Shawnie❤: én már elfelejtettem lol

Gracie💓: akkor mondom most, már Torontóban vagyok szivem

Shawnie❤: jólvan szivem

Shawnie❤: fotózásra jöttél?

Gracie💓: as always

Shawnie❤: és hogyhogy ott van veled Lilo is?

Gracie💓: ez egy közös fotózás lesz

Shawnie❤: de rólad is lesz külön ugye?

Gracie💓: igen

Shawnie❤: majd küldesz át képeket?

Gracie💓: ha szeretnéd

Shawnie❤: ofc!!!

Shawnie❤: umm, merre vagytok?

Gracie💓: most nyitom ki az ajtót

Shawnie❤: tökéletes! kb egy 10 perc és csöngetni fognak, egy dobozt adnak át

Gracie💓: mire készülsz Shawn?

Shawnie❤: majd meglátod🤫

Gracie💓: kérlek mondd hogy nem költöttél rám

Shawnie❤: hát, csak a szállítás költségét kellett fizetnem, a doboz ingyen volt🤷‍♂️

Gracie💓: ÉS AMI A DOBOZBAN VAN?

Shawnie❤: ne aggódj, nem volt sok

Gracie💓: Shawn, mondd el

Shawnie❤: jólvan, elmondom. de majd csak akkor ha kinyitottad az ajtót.

Abban a pillanatban csöngettek. Megjött Shawn ajándéka, gondolom. Letettem a telefonom a konyhaasztalra, majd az ajtóhoz mentem. Kinyitottam, és egy barna doboz volt a lábtörlőn. Felkaptam a dobozt, és úgy éreztem hogy nem valami nehéz. Talán valami kis dobozka lehet benne. Kivettem egy kést a tartóból, és felbontottam a dobozt. Egy levél volt benne. Remélem Shawn koncert jegyek.

Csak viccelek. Shawntól kaptam, nekem már ez is elég. Felbontottam a levelet, amiben egy cetli volt, ezzel a felirattal: Nézz ki az ajtódon(lehetőleg jobb oldalra)

Az ajtóhoz siettem, és úgy tettem ahogy leírta.

- Szia. - köszönt Shawn egy csokor virággal a kezében.

- Shawn! - ugrottam a nyakába, mire megpuszilta a nyakam. - Te mit keresel itt?

- Torontóban vagy, szülinapod van. Mi lehet még ennél jobb ok, hogy meglátogassalak?

- Úgy örülök hogy itt vagy! Egész nap itt maradsz?

- Persze, ha szeretnéd.

- Igen, de most menjünk be mert nagyon hideg vaaan.

Bementünk a házba, Lilo éppen az emeletről jött le.

- Uhm, szia...

- Shawn.

- Szia Shawn. - köszöntek egymásnak, majd egy mosolyt adott felém. - Épp mondani akartam, hogy elkell mennem, meglátogatom anyát, meg beugrok akkor a menedzserhez.

- Jólvan. Szia Lilo! - öleltem meg, majd elhagyta a házat.

- Na, mit csináljunk? - kérdeztem Shawntól, mire elég hülye pofát vágott amit nem tudtam mire vélni.

- Ülj ide mellém, és nézzünk filmet.

- Ennyi? Semmi extra?

- Popcorn?

- Na jó, gyere.

- Hova megyünk?

- A kedvenc helyemre Torontóban.

- Melyik a sok közül? Fogadjunk van legalább három kedvenc helyed.

- Tévedsz. Kettő van.

- Na és melyek azok?

- Edwards és a Music Garden.

- TUDTAM! Még a toronyra tippeltem volna, meg a vízesés falra.

- Az a második.

- Nem a harmadik?

- Ezek vannak az első helyen Shawn.

- Jó, értem értem. Majd Distillerybe is ugorjunk be.

- Jójó.

Shawnnal megállapítottuk hogy az Edwards Gardennél kevesebben lesznek, ugyanis hétköznap van, és kizárt hogy a Music Gardenbe el lehessen férni. Tehát az elsőnek említett hely felé vettük az irányt, ahol kisebb tömeg várt Shawnra. Hozzám is páran odajöttek, aminek örültem. Leültünk egy padhoz, majd a naplementénél megbeszéltünk pár dolgot.

- Te is itt születtél? - kérdezte hajába túrva, ugyanis a szél kissé összegubancolta.

- Igen, én is. Csak aztán 12 éves koromban úgy döntöttem hogy modellkedni akarok, ezért el kellett költöznünk.

- Örülök hogy azért visszajársz ide.

- Sokat nem tudok. Mindig máshol vannak a fotózások, és általában Amerikában meg Franciaországban van.

- Anyukád hogy viseli?

- Nem igazán jól. Minden este felhív, hogy mi van velem, nem bírja nagyon ha távol vagyok. De minden esetre örül hogy boldog vagyok.

- Az én anyám ki volt borulva hogy zenélni akarok.

- És te hogy viseled ezt a nagy hírnevet?

- Sokszor fárasztó. De aztán eszembe jut, hogy pár nap és láthatom a csillogó szemű rajongókat, akik csak rám várnak. A világ összes kincse sem ér fel azzal, amikor együtt énekelnek.

- Nekem a Why a kedvencem.

- Te hogy tudsz választani?

- Nagyon nehéz volt, és sokáig gondolkodtam rajta. De ennek a szövege ragadott meg leginkább.

Pár perc múlva sajnos abba kellett hagynunk a beszélgetést, ugyanis Shawn sofőrje kiparancsolt minket a kocsihoz. Elsiettünk még Distillerybe, ahol vett egy saját márkájú parfümöt és nekem egy pólót. Később haza vittek, majd elkellett búcsúznunk, mert Aaliyah hazakérette Shawnt.
Az egyetlen baj az volt, hogy hamarabb eltelt ez a nap mint gondoltam.

❝ instagram 💥 shawn mendes ❞ ☑️Where stories live. Discover now