Хюна е главната героиня в тази книга. Тя е с много странен и объркан за някой хора. В училище не е много пупилярна живее в Тегу. Обича да танцува и понякога се лигави в ситуации в който трябва да се концентрира. Но това не значи, че не е и сериозна понякога. Тя е на 17 години. Срам я е да заговори момчета.
Со Йонг е мила, добра, понякога доста луда. Тя има странен и студен характер. Тя също е една от главните. На нейния рожден ден Хюна се запознава с момчето. Тя е най-добра приятела на Хюна и момчето в което се влюбва приятелката ѝ. И им помага да се опознаят. Тя е от Сеул. И е на 16 години. Обича да танцува и пее. Също като Хюна се лигави. Тя не се пречупва лесно и няма мнохо приятели, защото трудно се доверява на хората. Но всички я уважават.
Мия е другата най-добра приятелка на Хюна. Тя познава момчето, но не е толкова блиска с него. Тя е мила и много добра. Но също е и голям инат.
Също живее в Сеул и е на 16 години. Тя също обича да пее и танцува. Също е една от главните. И тя се доверява трудно.Джънгкук е момчето в, което се влюбва Хюна. Следователно е главен герой. Мил, срамежлив, цени своите приятели. Бил е одрязван два пъти от различни момичета. Пред приятелите си се отпуска и може да бъде пълна откачалка. Живее в Сеул и е на 18. Най-добрата му приятелка е Со Йонг.
Джимин е мил, грижове, красив. Всички момичета го харесват, но той обича само едно момиче което е доста студена с него. Бъдещо гадже на Со Йонг.
Юнги е добър, груб с определени хора. Инат като Мия. Също бъдещото ѝ гадже.
_____________________________
Хора знам, че Ви казах, че ще довърша първо "Влюбих се в по-големия ми брат" , но не се сдържах и реших да Ви запозная поне с героите. Незнам кога ще кача първа част. Сигурно като свърша
"Влюбих се в по-големият ми брат"
Об Ви!! 😘😘❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Момчето в което се влюбих (спряна)
RomanceТази история се разказва Хюна която се влюбва в момче, което не познава. А дали той също я обича все още никой не знае... *и специално благодаря на @JeonTaeJi25 за дето направи тази готина корица*