Г.Т На Хюна
Здравейте аз съм и сега отивам в Сеул . На рожден ден на моята НДП. Тя е всичко за мен. Е също и другото ми НДП.*час по-късно(не знам колко е реално пътя от Тегу до Сеул на ме винете😅😅) *
Вече съм в хотела в който ще отседна. Започнах да се гримирвам и да си слагам роклята.
*малко по - късно*
Вече си сложих роклята:
Ето го грима
И обувките:
Отидох в флаието и си викнах такси. Дойде след около 10 мин... Платих на шофюро и влязох в рестуранта. Там видях Со Йонг (рожденничката/НДП)
Тя беше с такава рокляТози грим:
Поздравихме се дадох ѝ подаръка и седнах до Мия(другото ми НДП).
Не познавах никой освен тях. Забелязах, че има пет свободни места. Всички си говореха за някакъв Джънгкук. Включвам ѝ НДП-тата ми. Питах ги кой е той и те ми казаха, че това е най-добрия приятел на Со Йонг. Изведнъж през вратата влязоха четире момчета."Кукииииии!"-изкрещя Со.
"Хей Со. Честит рожден ден" - каза момчето.
"Благодаря. Здравейте Тае Шуга и... Джимин" - каза тя, но на последното име беше леко отекчена. Тя настани гостите и започна да си говори с тях.
"Husban" - изкрещя някой
"Huuuusssbbbaaannnddd"- изкрещя Со и се затича към някакво момиче
"Husband?!" - попитахме всички в едим глас.
С Мия се спогледахме докато Со и това момиче си говореха и се смееха като напушени.
Междувременно аз не отделях поглед от това момче мисля, че се казваше Джънгкук. Възможно ли е...? Не аз още дори не съм се запознала с него не може .... Или пък може?!*час по-късно*
Со извика всички да играем на джаги. Повечето хора си бяха тръгнали, защото вече играхме боулинг и ядохме торта и сега бяхме останали аз, четирите момчета, Мия и това момиче(Парк Дае). Аз бях в отбора на Куки, но ме беше срам да го заговоря нз, защо. Мия също беше с нас. А Со беше с своя "Husband" и на всяка тяхна победа се прегръщаха и викаха неща от сорта на "На Ви" "Йес ве" "Нали много се правихте" е ние не оставахме по-назад, но проблема беше, че ние бяхме трима, а те две.
Г. Т. На Тае
Когато Йонг нарече това момиче "Husband" се меко казано шокирах. Въпреки всичко това момище ми грабна окото. Сладка е. Въпреки, че може да е обратна. Зпочнахме да танцуваме и аз отидох при нея.
"Хей аз съм Техьонг" - казах и си подадох ръката.
"Парк Дае" - преди да хване ръката ми Со я издърпа и започнаха да се снимат.
Май наистина нямам шанс с нея.
YOU ARE READING
Момчето в което се влюбих (спряна)
RomanceТази история се разказва Хюна която се влюбва в момче, което не познава. А дали той също я обича все още никой не знае... *и специално благодаря на @JeonTaeJi25 за дето направи тази готина корица*