Amikor csók előtt egymás szemébe néztek, amikor meglátod és a szíved gyorsabban kezd el verni, amikor elkezded simogatni és ő elmosolyodik, amikor meghallod a hangját és elkezd bizseregni a tested, amikor együtt alszotok és Ő hátulról megölel, amikor együtt sétáltok az utcán, elmegy mellettetek egy lány vagy egy fiú és Ő megszorítja a kezed, magához húz és megcsókol, amivel mutatja "Te az övé vagy", amikor csak random helyzetekben azt mondja Neked "szeretlek", amikor beleszagolsz a nálad hagyott pólójába, hogy érzed-e még benne az illatát, amikor tudod, hogy szeret Téged, de Te mégis féltékeny vagy, aki a közelében lehet, amikor mond valami aranyosat Neked és Te elmosolyodsz, amikor miatta sírsz, mert valami hülyeséget csináltál és Ő csak megölel és annyit mond "Semmi baj", amikor legszívesebben egész nap csak feküdnél, de nyár van, ezért Ő csak azért is kihúz az ágyból és elhív sétálni, amikor nincs Veled és akárhová mész Te azt kívánod "bárcsak látnám Őt", amikor nem ír vissza órák óta és Te félsz, mit csinálhat, hol lehet, aztán egyszer csak ír, "minden rendben Kicsim, csak aludtam", amikor a füledbe súgja, hogy mennyire szeret, amikor megeszi az elégett kaját, amit csináltál neki, csak azért, mert Te csináltad.
Szerintem az ilyen apró dolgok jelentik a szerelmet.
YOU ARE READING
Egy lány gondolatokkal
RandomCsak egy lány tele ötletekkel, észrevételekkel, gondolatokkal és sok tapasztalattal. (Rövid kis gondolatok)