Only one

768 28 8
                                    

'' Svaki od tih muškaraca je imao nešto njegovo. Jedan je imao kosu kao on, drugi je imao isti osmijeh, treći je nosio duks kao njegov. Neki su bili pogrešni kao on, neki su me gledali kao on. Ali nikada mi nije uspijevalo sve ih sastaviti u jednog. Našla sam sam sve njegovo na drugima, ali nikada njega u njima. ''

Polako se promeškolji u neudobnoj drvenoj stolici, te prinese veliku šolju tople čokolade ustima. Pospani pogled lutao joj je svuda po vlažnoj ulici, ljudi su žurili, deca se igrala, automobili prolazili zapljuskujući već ionako mokar asfalt. Uvek je bilo isto. Nikada sa velikim promenama. Obično.

Naglo ustade i proteže se uz zadovoljavajuće zvukove, mali osmeh zaigrao je na njenim tankim usnicama dok je krupnim, zelenim očima pratila punačkog čoveka u poštarskoj uniformi koji je hodao trotoarom. Brat joj je otišao u Francusku i ne zna kada će se vratiti, no obećali su jedno drugom da će si redovno pisati. Bar on, jer zna koliko Elise mrzi pisma i pisanje na hrapavom papiru.

Kao što je očekivala, oglasi se maleno kućno zvono i ona požuri da otvori vrata, pritom pazeći da se ne saplete u novim plavim kućnim papučama koje je skoro kupila. Prođe rukom kroz kosu pokušavajući da je namesti, no bezuspešno, te glasno frknu i otvori velika drvena vrata koja su glasno zaškripala, proizvodeći neugodan zvuk.

Proćelavi gospodin je pozdravi uz jednostavno klimanje glavom, i izvuče nekoliko pisama i računa iz svoje široke torbe. Drhtavim rukama uze, te se nasmeši gledajući u njegove plave, sitne oči koje su savršeno pristajale okruglom, rumenom licu i sedoj kosi. Brzo zalupi vratima i uz smešak stane prelistavati današnju poštu.

- Računi, računi, ne, ovo mi ne treba .. - brzo je listala i bacala nepotrebne papire u stranu, no pogled joj iznenada zastade na velikoj roza koverti koja je bila adresirana na njeno ime.

______________________________________________
iskreno ne znam ni ja sama što pokušavam.. no imam neke ideje i mislim da će uspeti. da napomenem, ovo će biti jedna klasična priča i pisati ću je da bih se opustila.. valjda. u svakom slučaju, ne želim da mislite da ću sa ovom zakočiti kao sa prethodnim, jer, pa, jednostavno sam raščistila stvari u mom mozgu.. recite mi što mislite i da li da nastavim.

Only one (Harry Styles fanfiction)Where stories live. Discover now