Yeni Karar; Öneri Bölümü

1.1K 35 24
                                    

Selamlar,

Arkadaşlar çok kısaca size aldığım kararı anlatıcağım.

Şimdi, benim aldığım karar arada Öneri Bölümü diye bölümler paylaşmak.

Öneri Bölümü nedir?

Benim uydurduğum birşey. Amacı, bu bölümlerde yorumlara önerilerinizi veya tavsiyelerinizi -ikiside aynı anlama geliyor. sjshjs- yazmanız.

Eskiden önerilerinizi mesaj panoma veya özel mesaj kutuma atmanızı istemiştim. Ama böyle yapanlar çok azdı. Herkes kafasına göre yazıyordu. 

Mesaj panoma yazanları bazen farkedemiyordum. Özel mesaj kutuma atanları bakıp, paylaşmayı unutuyurdum. 

Bazılarınız bölüm yorumlarına yazıyordu. Ben görmüyordum bile. 

Bu aldığım karar, bunlara çözüm getirecek. 

Bundan sonra Öneri Bölümü başlığı altında attığım bölümlerin yorumlarına önerilerinizi yazabilirsiniz.

Hem Blog'un yorum sayısı artıcak -Şuan ki durum 148.- Hem de daha fazla kitaplar keşfetmiş olacağız.

Bu bölümü paylaşmışken sizlere bir kaç isteğimi daha belirteceğim.

Okuma sayısından hiç sıkıntım yok. Neredeyse her gün 1K atlıyoruz. 

Ama oy ve yorum sayımız çok çok az.

Oy 3.1K, Yorum 142.

Okunma da 59.K.

Sizce de az değil mi?

Sizce biraz popülerleşsek fena mı olur?

Okunma sayısını 200K, Oy sayısını 5K, Yorum sayısını 1K 'nın üstüne çıkarmalıyız. Ancak o zaman kitabımız popüler grubuna girer. Hatta bilen bilir, rakamlar kızarıyor bu sayıların üstüne çıkarsak. 

Lütfen kırmayın beni.

Bir de bol bol öneri yazın.

Hatta bu bölüm Öneri Bölümüdür. Yorumlarınızı bekliyorum.

Öneriliriniz Wattpad hikayeleri ve basılmış kitaplardan seçiniz. Kendi kitabınızı da önerebilirsiniz.

Görüşürüz.

Sizi seviyorum, kitap kurtları. 

Kitap Tavsiyeleri★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin