Capitolul I

3 0 0
                                    

Bun...Daca regele este asasinat asta nu inseamna ca noi,cei din lumea de jos suntem vinovati!
Scuzati-ma! Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Alita si am 17 ani! Nu sunt genul "As vorbi despre mine toata ziua" asa ca o sa va spun lucturile esentiale despre mine. Toata Divizia noastra(lumea celor de jos, adica noi cei are nu avem acces in ors, este impartita in 9 Divizi care sunt asemanatoare satelor) spune ca sunt o rebela si ca peste putin timp o sa ajung sa fiu omorata din cauza faptelor mele. Eu nu cred asta dar daca sar intampla partea proasta este ca nu as avea unde sa ma ascund. De cand sa terminat al III-lea Razboi Nuclear(nu ma refer la cele mondiale) multe dintre persoane au jnceput sa aiba un comportament ciudat si sa arate ciudat. Eu sunt una dintre ele. Spun asta dim cauza ca parul meu este de un negru foarte inchis din nastere si am puterea de a vorbi cu morti, umbre si de a face vraji de natura intunecata. Nu spum ca nu imi place sa fiu o semilumina(semilu-
minile  sunt acei oameni afectati de razboi) dar este cam riscant. Guvernatorul l-a convins pe Regele George ca semiluminile sunt un pericol si ca este mai bine sa le omoare. Cum regele este un natarau a acceptat imediat acest lucru iar acum trebuie sa ma ascund.
    Am terminat cu monologul meu. Nu despre asta era vorba si despre ce incepusen sa spun. Da, ati vazut bine mai sus, regele a fost asasinat azi dimineata cea ce nu e bine de loc. Probabil ca m-am exprimat cam gresit mai sus. Nu ma refeream la faptul ca cei din.oras cred ca noi l-am omorat ci la faptul ca acum din fiecare Divizie o fata sa fi aleasa ca sa ajunga la.palat si sa se marite cu printul care îi va trebui sa urce pe tron.
    Sper sa nu fiu eu acea fata pentru ca nu vreau sa locuiesc intr-un palat, sa stau imbracata in rochii pompoase si inconjurata de slujitori. Asta ar fi cel mai mare cosmar al meu, dar pana la.urma va trebui sa fie aleasa o fata din Divize....Dar care sunt sansele sa fiu eu acea?? Foarte mici! Suntem in jur de 50 de fete care au varsta necesara asa ca are cine sa pice la tombola.
                                ***
      Ei uite ca a venit si ziua asta, in  are trebuie sa imi las viata pe mana unui biletel. Sper sa nu fiu eu cea care este nevoita sa plece in oras.
     Uite-o ca vine! Faimoasa Fleur Mary. Sora printului. Ea a vrut de la bun inceput ca semilunile sa sa fie omorate cea ce ma dezgusta total.
    Uite si tombola....mare, poate prea mare pentru numarul de fete din divizia noastra. Parca si prevad ca nu o sa ma strige si o sa ma.intorc la viata mea de semilumina linistita si rebela.
     -Bine v-am gasit, dragele mele fete! ne spune Fleur. Presupun ca stiti toate de ce sunteti aici, dar ca sa fiu sigura o sa va mai amintesc o data. Astazi una dintre voi are sansa sa fie aleasa pentru a se marita cu Printul William de MonteNoir, fratele meu, si sa devina regina acestui mare oras, si arata spre cer. Deci...sa incepem.
       In acel moment tombola a inceput sa se roteasca si de o data s-a oprit.
    - Norocoasa fata care o sa ajumga la palat este.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Alita- vol.I Orasul UmbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum