Ce plantă reprezintă zodia ta și îți poartă noroc?

1.3K 9 1
                                    

Berbec

Elementul definitoriu pentru zodia Berbec este focul, iar pentru a impresiona nativul acestei zodii, alegeți flori stacojii sau portocalii: trandafiri roșii, lalele, amarilis. Plantele de cameră potrivite pentru cei din zodia Berbec: begoniile, florile de geranium, rhododendron sau cactușii care înfloresc. Planta ocrotitoare a zodiei Berbec, este caprifoiul.

Taur

Răbdătorul și cumpătatul nativ Taur va aprecia florile mici, parfumate, dar care înfloresc frumos. Violetele africane sau gloxiniile sunt alegerea perfectă, iar cyclamenul persan va fi, de asemenea, pe placul nativului Taur. Plantele care poartă noroc Taurului sunt: trandafirii, lăcrimioarele și florile de oleandru.

Gemeni

Florile potrivite pentru firea misterioasă, creativă și schimbătoare a Gemenilor, sunt plantele decorative neobișnuite: asparagusul, telegraful gingaș, feriga. Vor aprecia mult atunci când vor primi în dar orhidee sau mirt, iar levănțica le va aduce noroc.

Rac

Plantele iubitoare de apă, cu tulpini și frunze cărnoase, sunt potrivite pentru nativii din zodia Rac. Preferă: floarea kalanchoe, aloe vera, peperoma sau agave. Preferă să primească în dar flori albe, în special trandafiri albi, crini sau gardenii. Melissa este planta care le aduce noroc.

Leu

Nativul Leu iubește florile în nuanțe luminoase. Plantele de interior preferate de zodia Leu sunt: floarea de hibiscus, calla sau orhideea. Îi place să primească în dar un buchet de floarea-soarelui, găsește în această culoare o doză de relaxare, dar şi de energie. Florile care îi aduc noroc sunt: crăițele, gălbenelele sau florile teiului.

Fecioara

Firi clasice şi sensibile, Fecioarele preferă plantele de talie mică: levănțica, sângele voinicului, rochița-rândunicii. Nativii Fecioară sunt practici și preferă florile în ghiveci: dracena, asparagusul și copacul de aur sunt pe gustul Fecioarelor. Florile care le aduc noroc sunt zorelele de grădină.

Balanța

Balanțele sunt întruchiparea perfectă a echilibrului și li se potrivesc florile frumoase și neobișnuite. Azalea indiană, decembrista sau violeta africană sunt alegerea excelentă pentru nativii din zodia Balanță. Preferă să primească în dar crizanteme sau flori de stânjenel și, floarea care le poartă noroc este martaloaga.

Scorpion

Firea autoritară și în același timp sensibilă a Scorpionului, preferă plantele exotice, cum ar fi cactusii, faucaria, camellia, oleandrul. Surprinde nativul Scorpion cu un buchet de flori de aster sau crini. Florile care aduc noroc acestui semn zodiacal sunt crizantemele.

Săgetator

Nativul Săgetător preferă cele mai neobișnuite plante, cum ar fi: pasărea paradisului, șeflera, palmierul pitic, vița de apartament, clivia sau plantele citrice. Săgetătorul iubește florile de primăvară: narcisele, lalelele, mimozele. Rozmarinul este planta care îi aduce noroc.

Capricorn

Capricornul este o fire perseverentă și răbdătoare căreia i se potrivesc florile în nuanțe calde: gladiolele, crizantemele, panseluțele. Florile de interior pe care le preferă sunt: ficușii, dafinul, arborele de jad sau yucca. Floarea care aduce noroc Capricornilor este garoafa.

Vărsător

Spiritul independent și amator de lucruri neobișnuite al Vărsătorului îşi lasă amprenta şi asupra preferinţelor sale în materie de flori. Nativii acestui semn zodiacal preferă florile exotice și originale cum ar fi: strelitia, protea, calla. Plantele de interior preferate de Vărsători sunt: maranta, floare de arțar, steaua Crăciunului. Vărsătorilor le aduce noroc orhideele.

Pești

Peștii sunt înțelepți, sensibili și delicați. Preferă florile cu parfum pronunțat cum ar fi: magnoliile, ohideele, zambilele. Nativii Peşti adoră florile de ghiveci: geranium, cyperus, plantele de acvariu. Planta norocoasă pentru nativii din zodia Pești, este crinul.

ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum