+4+

217 34 4
                                    

Bu bölüm anlatım olacak, sori bat ay hev tu du det yani hikayeyi ilerletebilmem için :d

—•—
| 2 HAFTA ÖNCE |

Hoseok her zamanki yaptığını yapıp, kalkması gereken saatten yine 2 buçuk saat erken kalkmıştı. Zaten doğru dürüst uyuyamıyordu ki. Dengesi alt üst olmuştu. Dans şirketi bu ara çok yoğun çalışıyordu. Neymiş seçmeler varmış, ünlü şirketler gelip kendi şirketlerinde çalışacak dansçı seçeceklermiş. Peh, Hoseok'a fikrini soran oldu mu acaba hiç?
Hoseok halinden gayet de memnundu. Gözü parada, şöhrette değildi ki onun. Kutu gibi evi ve bisikleti yetiyordu ona. Fazlasına niye ihtiyacı olsundu ki ?
Hoseok tüm bunları düşünürken işe geç kaldığını fark etti. Tam iki buçuk dakika içinde evden çıkmazsa kesin geç kalacaktı. Patronu şu sıralar gerginken, bu Hoseok'un yapmak isteyeceği son şey olurdu.

Hoseok şirketten içeri girdiğinde büyük bir kalabalığın girişteki hakimiyetini gördü. Hemen gidip dans grubundaki en büyüğüne, en sevdiğine sordu.

"Hey, Seokjin neler oluyor burada ?"

Evet 'ağabey' demezdi ona Hoseok. Çünkü Seokjin dedirtmezdi o kelimeyi.
Seokjin, meraklı Hoseok'u yanıtladı.

"BigHit'ten geldiler. Dansçı seçmeleri olacaktı ya hani, unuttun mu Hoseok?"

Hoseok biliyordu böyle bir şey olacağını ama bugün müydü ki o ?

"Tabii ki de unutmadım, saçmalama Seokjin."

Kalabalık yavaş yavaş yerlerine otururken şirketin minik stajyeri Jungkook belirdi elinde mikrofonuyla.

"Saygıdeğer BigHit şirketi kurucuları, değerli BigHit şirketi yıldızları, sevgili patronum ve ağabeylerim. Bugün buradaki programımızın amacını herkes biliyor zaten, değil mi?" 

Jungkook sözlerinin ardından Hoseok'a bakıp gülümsemişti. Ağabeyini tanıyordu Jungkook, kesinlikle unutmuştu bugünü.
Ardından sözlerine devam etti

"Lafı daha fazla uzatmayacağım. Hemen kısaca bu programın nasıl gerçekleşeceğini, dançıların nasıl seçileceğini anlatacağım. Seçim yapabileceğiniz 13 dansçı olacak karşınızda. Her biri aynı anda, aynı şarkıyla dans edecekler. Siz ise toplam 10 şarkı ve dolayısıyla 10 dans gösterisi sonunda dikkatinizi en çok çeken, şirketinizde çalışmasını istediğiniz 5 kişiyi seçeceksiniz. Sizden en önemli ricamız bu konuya patronlar olarak sadece siz karar vermeyiniz. Unutmayınız ki bu dansçılarla sizin yıldızlarınız çalışacak. Onların da fikirlerine önem vermenizi rica ediyoruz."

Herkesten onaylar şekilde mırıltılar çıktığında Jungkook programın başladığını duyurdu.

Hoseok tam o anda Yoongi'yi gördü. O da buradaydı işte. Hoseok her ne kadar utangaç biri olmasa da Yoongi'nin karşısında ettiği bütün yeminleri bozardı, bildiği bütün yasakları uygulardı, önüne gelen bütün kuralları çiğnerdi.
Hoseok onu gördüğü ilk anı hatırladı. 18.yaşını kutladığı o gün ilk defa yetimhanenin dışında bir mekandaydı Hoseok. Arkadaşlarıyla doğum gününü kutlamak için. Arkadaşlarının dilinde o gün çıkış yapacak olan grup vardı. Israrlarıyla kafenin televizyonu açıldı. Herkes merak içinde izliyordu televizyondaki olup biteni. Hoseok ise o kadar da ilgili değildi televizyona. Yüzünü avuçlarının içine almış, arkadaşlarının dikkatini çekebilmek için oflayıp pufluyordu. Arkadaşlarının alkış sesini duyunca gözünü televizyona dikti. Ve işte tam o sırada çıktı Yoongi Hoseok'un karşısına. Hoseok hissettiği bu duygunun ne olduğunu bilmiyordu, tarif bile edemezdi ki zaten. Yoongi yakışıklı olduğu için dese, e arkadaşları da yakışıklıydı zaten. Onlara bakınca niye böyle olmuyordu ki? Ama şu an her şeyin farkındaydı Hoseok. Baştan aşağı aşıktı Yoongisine.

"Hey, Hoseok!"

Hoseok daldığı düşüncelerden sıyrılıp, kendisine seslenen Namjoon'a baktı.

"Efendim?"

"Gelmeye niyetin yok sanırım ama gelmelisin, şirketimizin ana dansçısı olduğunu unutma. "

Namjoon'un gülerek söylediği sözlere Hoseok da gülerek karşılık verdi. Şirketini çok seviyordu. Buradan gitmek istemiyordu Hoseok. Ama şu an bundan daha önemli bir mesele vardı. Hoseok ana dansçı olacak kadar iyi dans ederdi, hiç şüphesiz. Ama şu an karşısında Yoongi vardı. Ya Yoongi yüzünden telaşlanıp eline yüzüne bulaştırırsa ? O zaman da patronu kovardı onu.

Hoseok ne olursa olsun elinden gelenin en iyisini yapmalıydı. Bir kez olsun Yoongi'yi düşünmeden.

dance with me | yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin