Prologue

47 9 14
                                    


Alice Watson merupakan seorang gadis yg cantik dan baik hati.Dia pelajar cemerlang di sekolah.Ramai yg menyukainya kerana sikap suka menolong dan bertanggungjawab.Dia amat menyukai seniornya,Adrien tetapi adakah Adrien menyukainya?

Julian Kennedy merupakan seorang pelajar baru yang terpaksa mengikuti ayahnya yang telah dinaikkan pangkat dan beliau berpindah kerja di bandar yang berhampiran di sekolah Alice dan dia seorang 'tomboy'.Dia amat menyayangi kawan-kawannya termasuk Alice walaupun mereka tidak rapat sangat dan dia menyukai pengawas sekolah,Sean.

Maria Luis merupakan kawan baik Julian dan dia amat memahaminya.Dia tidak suka sikap Sean yang terlebih acah2 dan dia juga selalu menasihat Julian tentang pelajaran.

---------------------------------------------------------

"Wey,Julian.Aku rasa la aku dh jatuh cinta kat senior kita la."

"Cuba la tegur dia mana tahu dia balas balik ker?."

"Hi,Adrien....erm a-apa khabar?"

"Jadi dia tegur kau balik x?"

Lama-kelamaan alice ngn adrien berkawan sampai la adrien tahu yg alive suka kat dia

"Tolong la,kau ingat aku suka kat Alice?Kitorang cuma kawan jer."

"APA KAU CKP?!."

"Dia bukan type aku pun"

BANG!!!

"KAU LAYAK TERIMA BALASAN TU"

Kenapa aku x boleh gerak ni? Apa dah jadi dengan Alice? Aku dah mati ker? Tak mungkin! Kenapa aku tak boleh ingat apa2?

Tuan, anak tuan dalam keadaan koma dan jantungnya lemah.

"Crush aku bagi fake hope kat aku."

Coming soon

Fake Hope Where stories live. Discover now