Time ep-3

31 5 0
                                    

Chen-"luhan luhan"
luhanပါအ​ေရး​ေပၚတင္​ထားရသည္​့အ​ေျခအ​ေနျဖစ္​​ေနသည္​
sehunကို​ေတာ့ luhanႏိုးလာမွပဲစီစဥ္​ၾကမည္​ျဖစ္​သည္​

in luhan dream

luhanႏိုးလာခဲ့သည္​ သူ​ေရာက္​​ေနသည္​့​ေနရာက ​ေဆးရံုခန္​းတစ္​ခုထဲတြင္​ျဖစ္​သည္​ သူ႔​ေဘးကုတင္​မွာက sehunလွဲ​ေနသည္​ ထိုစဥ္​ sehun ​ေဘးသို႔ အျဖဴ​ေရာင္​အလင္​းတန္​း​ေလးျဖာက်လာကာ ဝတ္​စံုနက္​ႏွင္​့လူငယ္​တစ္​​ေယာက္​ sehunရဲ႕လက္​ကိုဆြဲပီး​ေခၚသြားရန္​ဟန္​ျပင္​သည္​
Luhan-"ဟင္​့အင္​း မျဖစ္​ဘူး hunမသြားပါနဲ႔ hanကိုမထားခဲ့ပါနဲ႔ အင္​့...hun..ဟင္​့"
sehun luhanကို အဓိပၸါယ္​မဲ့သည္​့မ်က္​လံုးမ်ားႏွင္​့ၾကည္​့လာသည္​
kai-"​ေဟ့ လက္​ကိုလႊတ္​အံုး​ေလ"
Luhan-"ခင္​ဗ်ားကဘယ္​သူလဲ hunကိုဘာလို႔​ေခၚသြားမွာလဲ ဟင္​့အင္​း..အင္​့..မ​ေခၚရဘူး"
Kai-"ငါက ​ေသမင္​းတမန္​ kaiပါ သူ႔ကိုတာဝန္​အရလာ​ေခၚရတာ သူ႔ကို​ေခၚသြားၿပီးရင္​ ဒီ​ေန႔အတြက္​ ငါ့တာဝန္​ၿပီးၿပီဟ ငါအလုပ္​ခ်ိန္​ၿပီးရင္​ sooနဲ႔​ေတြ႔ဖို႔ခ်ိန္​းထားတယ္​ ​ေနာက္​က်လို႔မျဖစ္​ဘူး ငါ​ေခၚသြားပါရ​ေစ"
Luhan-"hun"
sehunရဲ႕​ေက်ာျပင္​ကkaiရဲ႕​ေက်ာျပင္​နဲ႔အတူတျဖည္​းျဖည္​း ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြား​ေတာ့သည္​ luhanက​ေတာ့ ငိုတာမရပ္​​ေတာ့
အဲ့အခ်ိန္​မွာ luhanရဲ႕ဘယ္​ဘက္​အျခမ္​းက​ေန အျဖဴ​ေရာင္​မီးခိုး​ေတြနဲ႔အတူလူတစ္​​ေယာက္​ထြက္​လာသည္​
Suho-"အာ​ေညာ ငါကkim suhoပါ မင္​းsehunကိုျပန္​​ေခၚခ်င္​​တာမလား sehunကိုအဆံုး႐ွံုးမခံႏိုင္​ဘူးမလား"
Luhan-'nae!!"😭
Suho-"စိတ္​မပူပါနဲ ့ နည္​းလမ္​း႐ွိပါတယ္​"
Luhan-"ဘယ္​လို..ဘယ္​လိုလုပ္​ရင္​ရမလဲဟင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကို..အင္​့..အဆံုး႐ွံုးုမခံႏိုင္​ဘူး...ဟင္​့ ..ရႊတ္​"
Suho-"အခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​မယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့ သူအသက္​ျပန္​႐ွင္​လာလိမ္​့မယ္​"
Luhan-"​​အခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​မယ္​??လုပ္​လို႔မွမရဘဲ"
Suho-"ငါက အခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​​ေနရာမွာကူညီ​ေပးမယ္​့အက်ိဳး​ေတာ္​​ေဆာင္​ပါ"
အဲ့အခ်ိန္​ luhanရဲ႕ညာဘက္​ျခမ္​းက​ေန အနက္​​ေရာင္​မီးခိုး​ေတြနဲ႔အတူလူတစ္​​ေယာက္​ထြက္​လာျပန္​သည္​
Lay-"luhan မင္​း အခ်ိန္​ကို​ေနာက္​ျပန္​မဆုတ္​သင္​့ဘူး အႏၱရယ္​မ်ားတယ္​"
Suho-"lay မင္​းငါ့ကိစၥဝင္​မ႐ႈပ္​စမ္​းပါနဲ႔ဟာ ဒီတစ္​​ေယာက္​ၿပီးရင္​ ငါရာထူးတိုး​ေတာ့မွာဟ"
Lay-"luhan မင္​းအခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​ရင္​ sehunအသက္​ျပန္​႐ွင္​လာႏိုင္​​ေပမယ္​့ မင္​းသူ႔ကိုျပန္​ရမွာမဟုတ္​ဘူး ​ေသခ်ာစဥ္​းစားပါ"
Suho-"အခ်ိန္​​ေတြ​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​ၿပီးရင္​ အရင္​လို ျပန္​​ေနႏိုင္​မွာluhan sehunနဲ႔အတူ​ေပါ့ ဒီကိစၥ​ေတြကမျဖစ္​ခဲ့သလို​ေပ်ာက္​သြားလိမ္​့မယ္​"
luhanအခုခ်ိန္​မွာ sehunကိုျပန္​​ေခၚခ်င္​သည္​ကလြဲ၍​ေတြးလို႔မရ
Luhan-"ကြၽန္​​ေတာ္​.......အခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​မယ္​"
Lay-"luhan မင္​း​ေနာင္​တရလိမ္​့မယ္​"
lay​ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္​းျပန္​​ေပ်ာက္​သြားသည္​
Suho-"omm အခု သြားၾကရ​ေအာင္​ လမ္​းမွာၾကာမွာနဲ႔ဆို​ေတာ့"
Luhan-"ဘယ္​ကိုသြားရမွာလဲဟင္​"
Suho-"လမ္​းမွာ႐ွင္​းျပပါ့မယ္​"
🌏🌎🌍🌏🌎🌍🌏🌎🌍🌏🌎
Suho-"ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ကမာၻကို အုပ္​ခ်ဳပ္​တဲ့ ဘုရင္​ႀကီးkrisနဲ႔ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoဆိုတာ႐ွိတယ္​ဘာကိစၥျဖစ္​ျဖစ္​သူတို႔ကိုအသိ​ေပးၿပီးမွလုပ္​ရတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အခုလုပ္​ရမ​ွာက sehun ဘုရင္​krisဆီက စီရင္​ခ်က္​အခ်မခံရခင္​ အခ်ိန္​​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​မွျဖစ္​မယ္​"
Luhan-"အဲ့ဒါဆိုအခုခ်က္​ခ်င္​းလုပ္​လိုက္​​ေတာ့​ေလ"
Suho-"မရဘူး အရင္​ဆံုး အခ်ိန္​​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​ခ်င္​​ေၾကာင္​းစာတင္​ရအံုးမယ္​ ဘုရင္​krisရဲ႕ခြင္​့ျပဳခ်က္​ရမွသာ ​ေတာက္​ျပန္​ဆုတ္​လို႔ရတာ"
Luhan-"အဲ့အခ်ိန္​အတြင္​းမွာsehunကိုအရင္​စီရင္​ခ်က္​ခ်လိုက္​ရင္​​ေရာ တစ္​ျခားနည္​းမ႐ွိဘူးလား ႐ုပ္​႐ွင္​​ေတြထဲမွာဆို နာရီတစ္​လံုး႐ွိတာနဲ႔ၿပီးပါတယ္​ အခုဟာက စာတင္​တာ​ေတြ​ေရာ ႐ႈပ္​​ေနတာပဲ"
Suho-"ဟိုဟာကဇာတ္​ကား ဒါက​လက္​​ေတြ႔​ေလ မတူဘူး  နည္​းတစ္​ခု​ေတာ့႐ွိတယ္​"
Luhan-"ဘာလဲဟင္​"
Suho-"ၾကင္​ယာ​ေတာ္​tao​ေလ သူကသ​ေဘာ​ေကာင္​းတယ္​ အ​ေျခအ​ေနအက်ိဳးအ​ေၾကာင္​း​ေျပာၾကည္​့ရင္​ရ​ေလာက္​တယ္​ သူခြင္​့ျပဳရင္​ နဲနဲ​ေတာ့ မင္​းတို႔​ေခတ္​စကားနဲ႔​ေျပာရင္​ တရားမဝင္​​ေပမယ္​့ ရ​ေတာ့ရတယ္​"
Luhan-"သူ႔ဆီသြားရ​ေအာင္​​ေလ"
🔮🎍🔮🎍🔮🎍🔮🎍🔮🎍🔮
Suho-"ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoကိုဂါဝရျပဳပါတယ္​"
Tao-"အင္​း suho အ​ေရးႀကီးကိစၥမ႐ွိရင္​မလာတတ္​တဲ့လူဆို​ေတာ့ ဘာအ​ေရးတႀကီးကိစၥမ်ား႐ွိသလဲ"
Suho-"သူကluhanပါ သူ႔အ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့...........................................................................................................................................................
အဲ့လိုပါ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoခင္​ဗ် ကူညီ​ေပး​ေတာ္​မူပါ"
Tao-"အင္​း သိပ္​ခ်စ္​ၾကတဲ့ခ်စ္​သူ​ေတြပဲ ငါကလည္​းအဲ့လို​ေယာက်ာ္​း​ေလးခ်င္​းခ်စ္​တာႀကိဳက္​တာ​ေတြက္ိုအဆန္​းမျဖစ္​​ေတာ့ဘူး​ေလ ငါတို႔ဆီမွာလဲ ပလူပ်ံလို႔ကို ငါကူညီ​ေပးမယ္​"
Luhan-"​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ဗ် "
Suho-"luhan အဲ့လိုမ​ေျပာရဘူး ​ေက်းဇူးႀကီးမားလွပါတယ္​လို႔​ေျပာရတယ္​'"
Luhan-"aww ​ေက်းဇူးႀကီးမားလွပါတယ္​"
Tao-"😄😄😄"
🌾🌵🌾🌵🌾🌵🌾🌵🌾🌵🌾
ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoရဲ႕​ေက်းဇူး​ေၾကာင္​့ အခ်ိန္​​ေတြကို​ေနာက္​ျပန္​ဆုတ္​လိုက္​ႏိုင္​ခဲ့သည္​ အခုဆိုရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေဆးရံုကို​ေတာင္​ျပန္​လာ​ေနၾကၿပီ​ေလ
Luhan-"suho ​ေက်းဇူးပါ"
Suho-"ရပါတယ္​ လွဲ​ေနလိုက္​​ေတာ့"
Luhan-"omm"
luhanႏိုးလို႔မ်က္​လံုးပြင္​့လာ​ေတာ့
Baek-"aww ႏိုးၿပီလား yeol​ေရluhanႏိုးၿပီ"
Chan-"ဟုတ္​လားbaek သက္​သာရဲ႕လား"
Luhan-"ဟို ဘယ္​သူ​ေတြလဲမသိဘူး"
Yeol-"ငါကpark chanyeolပါ"
Baek-"ငါကbyun baekhyunပါ မင္​းအခ်ိန္​​ေတြကို ဘုရင္​krisရဲ႕ခြင္​့ျပဳခ်က္​မရဘံဲ ဆုတ္​လိုက္​တာဆို​ေတာ့ မင္​းကိုအႏၱရယ္​​ေပးဖို္႔ဘုရင္​krisက လူလႊတ္​ထားမွာ​ေလ အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ငါတ္ို႔ကမင္​းကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​မယ္​့လူ​ေတြပါ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoရဲ႕လူယံု​ေတြပါၾကင္​ယာ​ေတာ္​လႊတ္​လိုက္​တာ"
Luhan-"nae အဲ့ဒါဆိုhun​ေရာ သတိရၿပီလား"
Chan-"မရ​ေသးဘူး ​ေစာင္​့ၾကည္​့ရအံုးမယ္​ထင္​တယ္​"
Luhan-"ထပ္​​ေတာ့မ​ေသ​ေလာက္​ပါဘူး​ေနာ္​"
Baek-"မ​ေသပါဘူး ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoကလည္းဟိုမွာ႐ွိတဲ့sehunရဲ႕စီရင္​ခ်က္​အတြက္​ထားထားတဲ့စာရြက္​စာတမ္​း​ေတြအကုန္​လံုးကိုဖ်က္​ပစ္​​ေနၿပီ"
Luhan-"​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​"
Chan-"မဟုတ္​တာ ရပါတယ္​ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​taoက​ေျပာထားလား​ေတာ့္မသိဘူး ငါတို႔လည္​း​ေယာက်ာ္​း​ေလးခ်င္​းတြဲ​ေနတာ​ေလ ဟိုမွာ​ေတာ့chanbaekႏွစ္​​ေကာင္​လို႔​ေခၚၾကတယ္​ ငါတို႔တြဲ​ေနတာ ႏွစ္​၂၅၀​ေလာက္​႐ွိၿပီ"
Luhan-"Wow~😱အၾကာႀကီးပဲ"
Chan-"အဲ့​ေလာက္​ၾကာ​တာ​ေတာင္​သူကလက္​မထပ္​​ေသးဘူးတဲ့​ေလ"
Luhan-"😂😂😂"
Baek-"sehunသတိရလာၿပီ"
Luhan-"nae!!!!"
luhan sehunအခန္​းကိုအလ်င္​အျမန္​​ေျပးသြားလိုက္​သည္​ အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေဘးနားကchenxiuႏွစ္​​ေကာင္​နဲ႔ကုတင္​​ေပၚမွာထိုင္​​ေနတဲ့sehunကို​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​
Luhan-"hun"
luhan sehunနာမည္​​ေလးကို​ေရရြတ္​ၿပီး sehunရဲ႕ရင္​ခြင္​ထဲ​ေျပးဝင္​လိုက္​​ေပမယ္​့
Sehun-"ဟို..ဘယ္​သူလဲမသိဘူး"
Luhan-"ဟင္​ hun"
#မင္​းအခ်ိန္​​ေတြကို ​ေနာက္​ျပန္​ဆုတိရင္​ sehunအသက္​ျပန္​႐ွင္​လာႏိုင္​​ေ​ပမယ္​့ မင္​းသူ႔ကိုျပန္​မရႏိုင္​ဘူး မင္​း​ေသခ်ာစဥ္​းစားပါ။မင္​း​ေနာင္​တရလိမ္​့မယ္​#
🎀💋🎀💋🎀💋🎀💋🎀💋🎀
A/N

အိပ္​ခ်င္​​ေနၿပီ ဒါ​ေပမယ္​့ရ​ေအာင္​upတယ္​💤
အိမ္​မက္​ထဲမွာျဖစ္​ျဖစ္​ vote​ေလး​ေတာ့ရခ်င္​ရဲ႕⭐

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Time Where stories live. Discover now